Toon posts:

Pc case te grootte van een console

Pagina: 1
Acties:
  • 258 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Ik ben op zoek naar een mobiele pc case om mijn pc te bouwen want ik ben namelijk veel op reis.
De MSI Trident case zou daar perfect voor zijn maar je kan niet alleen de case los kopen.
Weet iemand waar ik een soortgelijke case kan halen?

Alle reacties

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-02 22:02
Op de Bitfenix Prodigy zitten handvaten:

categorie: Behuizingen

• NLBUURMAN
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-01 08:40

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

er zijn de laatste tijd veel van dit soort behuizingen te vinden, hier zijn een paar voorbeelden:
pricewatch: Lian Li PC-Q10
pricewatch: Fractal Design Node 202
pricewatch: Silverstone RAVEN RVZ02
pricewatch: Silverstone Milo ML08 (met handle)
pricewatch: Cougar QBX

let wel op de compatibiliteit van onder andere je voeding, moederbord, videokaart en koeler

R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:26
De product: BitFenix Prodigy, pricewatch: Lian Li PC-Q10 en pricewatch: Cougar QBX zijn 3 tot 5 keer groter dan een Xbox One. Het zijn misschien compacte tower cases, maar verre van console grootte (vooral de Prodigy, die is gewoon zo groot als een µATX behuizing).

Zijn wel van de grootte orde van een Xbox One of MSI Trident:
- pricewatch: Silverstone RAVEN RVZ01
- product: Silverstone RAVEN RVZ02 (al vermeld)
- pricewatch: Silverstone Milo ML07
- pricewatch: Silverstone Milo ML08 (met handle)
- product: Silverstone Fortress FTZ01
- pricewatch: Fractal Design Node 202
Die zijn allen ook nog wel iets groter dan de huidige consoles (+10l vs 7l). Deze behuizingen laten toe om een min of meer volwaardige GPU te installeren.

Maar gaat dit eigenlijk over een game pc en heb je een grote GPU nodig? Indien bv een GTX 1050 Ti volstaat, past een low profile variant in de pricewatch: Silverstone Milo ML06-E. En volstaat de iGPU, dan zijn er nog een aantal andere opties.

Besef ook dat je in zo'n behuizingen een Core i7 7700K niet zult overklokken naar 5GHz, gezien de beperkte ruimte voor koelers mag je al blij zijn een stil systeem te hebben met stock kloksnelheden.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:16

br00ky

Moderator Harde Waren
En dicht. Dumpertjes zonder eigen inzet zijn niet hoe we het hier graag zien. MacPoedel kan het, dus jij ook. Duik in de Pricewatch en ga zoeken wat er zoal te vinden is.

Let ook op de komende best buy guide. We zijn momenteel een kleine gamepc aan het samenstellen, [BBG] High-end mini game systeem maart. 1 maart zal die op de frontpage verschijnen.

Dit topic is gesloten.