Toon posts:

Hulp gevraag oled c6v i.c.m. pioneer receiver en shield

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Zouden jullie mij willen helpen?
Ik heb een tijd een lg oled eg960v gehad waarop ik via een pioneer vsx-830 receiver een ps4 pro, een nvidia shield en een dvb-c had aangesloten.
Dit werkte allemaal prima, zelfs hdr werkte goed.
Nu heb ik geupgrade naar een 2016 oled, namelijk de 65c6v.
Aangezien ik alles op de reciever heb aangesloten en er maar 1 hdmi kabel naar de tv gaat, was het omwisselen van de tv ook zo gepiept.
Echter krijg ik van de nvidia shield geen beeld op mijn c6v.
Sluit ik de shield rechtstreeks op de tv aan, dan werkt wel alles.
De ps4 pro en de dvb-c werken trouwens prima via de reciever.
Ik heb alle fimwares geupdate, maar ik krijg het niet aan de praat via de receiver.
Iemand een idee? alvast super bedankt.

• sandervanzijl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-12-2025
kijk eens wat er gebeurt als je de shield op een andere hdmi ingang van de receiver aansluit.
zorg er in ieder geval voor dat je hdmi ingang hdcp2.2 compatible is, want dat zijn ze niet allemaal bij deze pioneer.

kijk ook even wat je output settings zijn, wellicht dat je tv daarvan over zijn nek gaat.

Verwijderd

Topicstarter
Sander je bent een held!!!
De shield was aangesloten op de hdmi ingang genaamd dvd op de receiver. Gek genoeg staat in de beschrijving van de pioneer dat deze ingang hdcp 2.2 compatible is.
Ook staat in de beschrijving dat wanneer een apparaat niet hdcp compatible is hier een melding van zou verschijnen, ook dit was niet het geval.
In ieder geval heb ik de shield nu op hdmi 3 aangesloten en alles werkt weer perfect.
Dankjewel Sander!