Goedemorgen allemaal,
Ik ben begonnen met een leuke hobby,Genaamd Video bewerking .
Helemaal leuk echter loop ik tegen een niet zo een fijn probleem aan en ik hoop eigenlijk dat jullie me kunnen helpen.
Ik heb een Sony actioncam gekocht de HDR-AS200 V om zo leuke beelden van mij sport te maken.
Nu heb ik de actioncam als volgt ingesteld:
Opname MP4
1080x30p HQ
Resolutie 1920x1080
Framesnelheid voor beeldvorming 30p-25p
Framesnelheid voor afspelen 30p-25p
Mbps 16
Als ik dan de beelden op mijn laptop opslaat heb ik echt fantastische beelden gemaakt
als ik ze terug kijk via mijn laptop.
toen heb ik een filmbewerkingsprogramma gekocht de Corel videostudio x9 ultimate.
Leuk filmpje geplakt en geknipt etc etc.
Als ik in dat programma het filmpje bekijk nog steeds top beelden!!
Dan ga ik het filmpje rechtstreeks vanaf het programma naar youtube uploaden met de volgende instellingen
Mpeg-4
1920x1080
25p
8 mbps
Als ik dan het filmpje bekijk zie ik als ik het beeld stil houdt fantastisch beeld,Beweeg ik me camera dan zie ik blokjes,Als ik dan de camera weer stil hou worden de blokjes vanzelf weer scherp en beweeg ik dan weer zijn het blokjes.
Ik heb een link hieronder van het filmpje
YouTube: YouTube
Please wie kan mij helpen ik heb echt alles geprobeerd en ik baal er echt van.
Gr,
Mattijn
Ik ben begonnen met een leuke hobby,Genaamd Video bewerking .
Helemaal leuk echter loop ik tegen een niet zo een fijn probleem aan en ik hoop eigenlijk dat jullie me kunnen helpen.
Ik heb een Sony actioncam gekocht de HDR-AS200 V om zo leuke beelden van mij sport te maken.
Nu heb ik de actioncam als volgt ingesteld:
Opname MP4
1080x30p HQ
Resolutie 1920x1080
Framesnelheid voor beeldvorming 30p-25p
Framesnelheid voor afspelen 30p-25p
Mbps 16
Als ik dan de beelden op mijn laptop opslaat heb ik echt fantastische beelden gemaakt
toen heb ik een filmbewerkingsprogramma gekocht de Corel videostudio x9 ultimate.
Leuk filmpje geplakt en geknipt etc etc.
Als ik in dat programma het filmpje bekijk nog steeds top beelden!!
Dan ga ik het filmpje rechtstreeks vanaf het programma naar youtube uploaden met de volgende instellingen
Mpeg-4
1920x1080
25p
8 mbps
Als ik dan het filmpje bekijk zie ik als ik het beeld stil houdt fantastisch beeld,Beweeg ik me camera dan zie ik blokjes,Als ik dan de camera weer stil hou worden de blokjes vanzelf weer scherp en beweeg ik dan weer zijn het blokjes.
Ik heb een link hieronder van het filmpje
YouTube: YouTube
Please wie kan mij helpen ik heb echt alles geprobeerd en ik baal er echt van.
Gr,
Mattijn