Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Sinds kort problemen met games die flash gebruiken

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-11 20:41
Ik heb sinds kort problemen met sommige flash games.

Dit is nog maar sinds kort maar het komt er op neer dat het betreffende spelletje niet meer soepel loopt.

Het gaat bv. om dit gokkast spelletje:

https://games.eurocazino....p&info=gokkasten_andycapp

Normaal gesproken liep het spelletje gewoon soepel. Maar sinds kort treden er allerlei storingen op. Je hoort nog wel geluiden, maar je ziet bv. de rollen niet meer goed rollen, er komt wat kriebel en krabbel door het beeld en het vrije spel is niet echt meer mogelijk.

Wat heb ik geprobeerd:
- Adobe Flash player geupdate naar de nieuwste versie: Was ie al, dus dat is het niet.
- Adobe Flash player gedowngrade naar een versie van een half jaar terug
- uBlock Origin uitgeschakeld : geen effect.
- Google Chrome geprobeerd : Die zeurt steeds om Adobe Flash, terwijl het geinstalleerd is.
- Windows Defender uitgeschakeld : geen effect
- Getest op een andere computer met Windows 7 : EN DAAR WERKT IE WEL OP

Dus de vraag is nu? Waar zit het probleem? Welk verschil tussen Windows 7 en Windows 10, of de Flash versies die beide Windows gebruiken, maakt het dat het deze games niet meer lekker draaien.

In elk geval, mijn vraag aan jullie is: Onder de Windows 10 Home gebruikers met de meest recente Flash player, kunnen jullie bovenstaande fruitautomaat zonder problemen spelen? Het is me namelijk opgevallen dat de fabrikant achter deze online fruitautomaten al een tijdje niet meer actief is. Het kan zijn dat de spelletjes niet meer onderhouden worden of dat ze zelfs gaan verdwijnen.

Maar wie kan even testen?
En nee, het is geen spam bericht, want de link komt van gokkasten.nl af, een site die niet van mij is

[ Voor 5% gewijzigd door Snowwie op 06-02-2017 03:04 ]

Mijn YouTube Channel