leuke koeler voor weinig geld == Godlen Orb
Super koeler met veel lawaai en fabeltastische koeling = Alpha + Delta
Super koeler met veel lawaai en fabeltastische koeling = Alpha + Delta
Verwijderd
als je voor je rust een beetje computert of je zit in de woonkamer neem dan geen alpha met delta,s
ik heb hem zelf maar je hoort de telefoon bijna niet overgaan
ik heb hem zelf maar je hoort de telefoon bijna niet overgaan
als je de delta's erbij bestelt moet je niet vergeten ook meteen oordopjes bij te bestellen.
OC-Shop houdt tegenwoordig rekening met de buren: Alle alpha's zijn nu ook leverbaar met Delta Medium Performance fans. Maarja, dan kan je beter de Orb nemen,denk ik.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Nee met medium performance fan is die nog beter dan de orb
Ik zou voor de alpha+delta HP gaan.
Lawaai valt best mee
Ik zou voor de alpha+delta HP gaan.
Lawaai valt best mee
Verwijderd
Zit met zelfde probleem. Maar waar is ie verkrijgbaar? OC-shop heeft ze voorlopig niet.
Wil niet meer dan 80 piek voor een koeler betalen. Enige links? Regenboog.net schijnt nogal bagger te zijn, maar wat is die Majesty? Lijkt op een Golden Orb, maar staan geen specs bij. Staat ook bij Orby dfat ie maar tot 1Ghz gaat....aangezien het nogal een prijsje is zou ik wel graag een koelrtje willen die wel wat langer meegaat.
Gaat allemaal over Socket A BTW.
Wil niet meer dan 80 piek voor een koeler betalen. Enige links? Regenboog.net schijnt nogal bagger te zijn, maar wat is die Majesty? Lijkt op een Golden Orb, maar staan geen specs bij. Staat ook bij Orby dfat ie maar tot 1Ghz gaat....aangezien het nogal een prijsje is zou ik wel graag een koelrtje willen die wel wat langer meegaat.
Gaat allemaal over Socket A BTW.
Ik heb mijn Golden Orb ook bij Regenboog bestelt, is prima winkel hoor,
had hem binnen 3 dagen!
Dat ding koelt wel lekker.
Alpha maakt veel herrie vergeleken met ORB!
GReetz
Áddertje
had hem binnen 3 dagen!
Dat ding koelt wel lekker.
Alpha maakt veel herrie vergeleken met ORB!
GReetz
Áddertje
Verwijderd
Black_Adder
Wat was je temp, en wat is het nu?
(Ik neem aan dat je nog geen Golden Orb had. )
En hoever heb je wat overgeclocked?
[edit]PS heb je zo'n Majesty? (Kan orby zelf niet vinden daar)
Wat was je temp, en wat is het nu?
(Ik neem aan dat je nog geen Golden Orb had. )
En hoever heb je wat overgeclocked?
[edit]PS heb je zo'n Majesty? (Kan orby zelf niet vinden daar)
Die majesty cooler is van titan, ze bieden volgens mij alleen de P3/celeron versie aan
HEt complete overzicht plus de specs staan hier: http://www.titan-cd.com/list.htm#7
HEt complete overzicht plus de specs staan hier: http://www.titan-cd.com/list.htm#7
majesty is precies hetzelfde als de golden orb
bedankt, ik denk dat ik voor de orb ga tenzij iemand anders nog iets te zeggen heeft
Hoeveel dB maakt een Orb en hoeveel een Alpha/Delta combo dan??
Verwijderd
GORB=27dBA
Delta HP=45dBA
bij 3 dBA verdubbeld het volume dus de delta is 6x zo luid en das VEEEEL. Volume is reden dat ik geen alpha hoef.
Kijk laten we ff een alpha en orb tegenover elkaar zetten:
alpha met delta
125piek
45dBA
30C
ORB
30 piek
27dBA
35C
we zien dus dat de alpha wel beter koelt maar ik vindt de extra prijs en geluid daar niet tegenopwegen. Binnekort komt de chrome orb uit die 3 graden beter coolt dan de ORB en dus richting de alpha gaat. terwijl de prijs na een tijdje hetzelfde zal zijn als de ORB.
Als je echt goede performance wil zou ik voor watercooling gaan. besteeld je iets meer maar dna heb je ook wat.
TWEAK ze !
ThaVinny
Delta HP=45dBA
bij 3 dBA verdubbeld het volume dus de delta is 6x zo luid en das VEEEEL. Volume is reden dat ik geen alpha hoef.
Kijk laten we ff een alpha en orb tegenover elkaar zetten:
alpha met delta
125piek
45dBA
30C
ORB
30 piek
27dBA
35C
we zien dus dat de alpha wel beter koelt maar ik vindt de extra prijs en geluid daar niet tegenopwegen. Binnekort komt de chrome orb uit die 3 graden beter coolt dan de ORB en dus richting de alpha gaat. terwijl de prijs na een tijdje hetzelfde zal zijn als de ORB.
Als je echt goede performance wil zou ik voor watercooling gaan. besteeld je iets meer maar dna heb je ook wat.
TWEAK ze !
ThaVinny
Verwijderd
Ik krijg me Alpha als het goed is morgen binnen van de OC-Shop!
de Alpha PAL35T... je hoeft alleen die nopjes aan de onderkant eraf te snijden en hij past ook op je duron... zo simpel gaat dat.
En achja ik heb nu ook een Alpha P7125.. (heb hem toen d'r tijd vet moeten ombouwen voor me PII core.. vet extra gaten boren) en kwa herrie ik vindh et best meevallen.. en de perfomance is super..
Ik ben er in ieder geval tevreden mee..
de Alpha PAL35T... je hoeft alleen die nopjes aan de onderkant eraf te snijden en hij past ook op je duron... zo simpel gaat dat.
En achja ik heb nu ook een Alpha P7125.. (heb hem toen d'r tijd vet moeten ombouwen voor me PII core.. vet extra gaten boren) en kwa herrie ik vindh et best meevallen.. en de perfomance is super..
Ik ben er in ieder geval tevreden mee..
Verwijderd
Let wel er hoeft niet altijd voor de Delta AFB-60HP gekozen te worden. Er is ook een AFB-60MP variant, die even stil is als de Golden Orb.
tja, en de lawaai valt wel mee hoor, Die delta 60hp fan klinkt als je 48 speed cdromdrive als ie aan het spinnen is:-)
Verwijderd
Ik snap al die tweakers niet, ze willen snelheid...
Ik zie het al voor me, Schumacher komt bij de pits, eh hij moet iets sneller afgesteld worden, en kun je gelijk de fan van de koeling wat minder snel laten draaien, hij maakt een pokke herrie!
Teneerste na het inlopen van mijn Alpha /Delta combo is hij wat rustiger geworden, maar van een tweetal fans die 6800 tpm draaien mag je een leuke luchtverplaatsing verwachtten, anders heeft het geen zin om een A/D combo te nemen, ik weet nog goed(lang geleden) racebrommer Aprilia opgevoerd met speciale carburateur, en een weinig Castrol bij de benzine toevoegen, dat vind ik lekker ruiken, race-lucht...het een kan niet zonder het ander, een Delta maakt geen herrie, je hoort de enorme luchtverplaatsing, wil je niet dat geluid horen, moet je hem niet overklokken, en gewoon op z'n eigen snelheid laten draaien...
http://members.tripodasia.com.sg/HardwareXpoSingapore
Ik zie het al voor me, Schumacher komt bij de pits, eh hij moet iets sneller afgesteld worden, en kun je gelijk de fan van de koeling wat minder snel laten draaien, hij maakt een pokke herrie!
Teneerste na het inlopen van mijn Alpha /Delta combo is hij wat rustiger geworden, maar van een tweetal fans die 6800 tpm draaien mag je een leuke luchtverplaatsing verwachtten, anders heeft het geen zin om een A/D combo te nemen, ik weet nog goed(lang geleden) racebrommer Aprilia opgevoerd met speciale carburateur, en een weinig Castrol bij de benzine toevoegen, dat vind ik lekker ruiken, race-lucht...het een kan niet zonder het ander, een Delta maakt geen herrie, je hoort de enorme luchtverplaatsing, wil je niet dat geluid horen, moet je hem niet overklokken, en gewoon op z'n eigen snelheid laten draaien...
http://members.tripodasia.com.sg/HardwareXpoSingapore
Pagina: 1