Ik zoek een?
Ik zoek een goed idee om zelf een budget Gaming pc te maken ik zou het ook fijn vinden als mensen me helpen met ideeën voor onderdelen.
Wat is je budget?
Mijn uiterste is zo'n €300.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen echte voorkeuren ik zou wel graag Windows willen draaien omdat daar bijna alle games voor geschikt zijn maar dat is volgensmij niet echt nodig om iets te bouwen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
Ik ga hem thuis gebruiken om mee te gamen via Steam (m'n zwaarste game is ark) en om wat schoolwerk op te doen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en wil meenemen ?
Ik heb gewoon een headset, Gaming muis, 2e hands scherm en toetsenbord meer heb ik niet nodig qua randapparatuur, qua componenten heb ik nog niks en daar zou ik graag wat goede budget ideeën over willen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben ?
Een Gaming pc
. Als ik ark er mee kan spelen vind ik het goed dus weet niet precies want op internet staan weer andere dingen dan op Steam zelf maar het moet volgensmij best krachtig zijn. Het geluid is voor mij niet echt belangrijk meestal game ik gewoon met m'n eigen muziek. Ik zou het wel héél prettig vinden als ark gewoon soepel loopt ookal is dit dan op de low settings.
Ga je overlocken?
Geen idee wat dit precies inhoud maar ik denk dat ik eerst gewoon een redelijk Gaming pc'tje wil en daarna kijk of ik hem uitbereid.
ik ben 14 en wil voor het eerst eens serieus gaan kijken naar een pc maar met €3 zakgeld (ik ben aan het kijken voor een bijbaantje) worden de echte pc's te duur
Ps. Br00ky zou je aub eerst even in de reacties willen zetten dat ik iets moet aanpassen voordat je het weer offline haalt
(niet vervelend bedoelt)
Alvast bedankt
Ik zoek een goed idee om zelf een budget Gaming pc te maken ik zou het ook fijn vinden als mensen me helpen met ideeën voor onderdelen.
Wat is je budget?
Mijn uiterste is zo'n €300.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen echte voorkeuren ik zou wel graag Windows willen draaien omdat daar bijna alle games voor geschikt zijn maar dat is volgensmij niet echt nodig om iets te bouwen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
Ik ga hem thuis gebruiken om mee te gamen via Steam (m'n zwaarste game is ark) en om wat schoolwerk op te doen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en wil meenemen ?
Ik heb gewoon een headset, Gaming muis, 2e hands scherm en toetsenbord meer heb ik niet nodig qua randapparatuur, qua componenten heb ik nog niks en daar zou ik graag wat goede budget ideeën over willen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben ?
Een Gaming pc
Ga je overlocken?
Geen idee wat dit precies inhoud maar ik denk dat ik eerst gewoon een redelijk Gaming pc'tje wil en daarna kijk of ik hem uitbereid.
ik ben 14 en wil voor het eerst eens serieus gaan kijken naar een pc maar met €3 zakgeld (ik ben aan het kijken voor een bijbaantje) worden de echte pc's te duur
Ps. Br00ky zou je aub eerst even in de reacties willen zetten dat ik iets moet aanpassen voordat je het weer offline haalt
Alvast bedankt