Toon posts:

is dat makkelijk in te bouwen <modem in laptop>

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
is een modem makkelijk zelf in te bouiwen in een laptop

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

gewoon pcmcia kaartje kopen. doe douw je er zow in. als je echt het wil hebben zoals een interne modem dan denk ik dat het toch lastig gaat worden ivm je niet zow makkelijk aan zon modem komt.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op dinsdag 03 juli 2001 00:58 schreef ReseTTim het volgende:
gewoon pcmcia kaartje kopen. doe douw je er zow in. als je echt het wil hebben zoals een interne modem dan denk ik dat het toch lastig gaat worden ivm je niet zow makkelijk aan zon modem komt.
En het inbouwen van zown interne Laptop moden zou opzich ook een probleem worden (flink gedoe lijkt me).

• NiPeng
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

Op dinsdag 03 juli 2001 01:02 schreef Aikeleer het volgende:

[..]

En het inbouwen van zown interne Laptop moden zou opzich ook een probleem worden (flink gedoe lijkt me).
Ik weet het niet.
Kan best zijn dat zo'n kaartje er vrij eenvoudig in te bouwen is. Zal wel gewoon in de vorm van een add-on kaartje zijn. Je laptop moet er wel op voorbereid zijn. :)

Some people like cupcakes better, I for one care less for them.

• Laurent
  • Niet online
Op dinsdag 03 juli 2001 01:08 schreef NiPeng het volgende:

[..]

Ik weet het niet.
Kan best zijn dat zo'n kaartje er vrij eenvoudig in te bouwen is. Zal wel gewoon in de vorm van een add-on kaartje zijn. Je laptop moet er wel op voorbereid zijn. :)
Add-On kaartjes zijn PCMCIA kaartjes, zit meestal space voor 2 PCMCIA kaartjes in elke laptop, verder van intern weet ik het ook niet echt, ik heb niet mijn laptop helemaal openzitten halen (behalve het geheugen klepje voor een reepje van 64 SODIMM erbij te zetten).

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Mun IBM ThinkPad X20 (voor werk) was al voorbereid voor een 56K modem en 100Mbit ethernet. Eerst zat er een 10Mbit ethernetkaartje erin en was de modemaansluiting aan de zijkant afgesloten met een plastic plaatje. Toen had ik een 56K modem/100Mbit ethernet combo card besteld (allebei op 1 kaartje dus en dat schijnt normaal te zijn). Die gozer van de hardware (ivm garantie mag ik het niet zelf doen) pulkte het toetsenbordje eruit en verruilde het ethernetkaartje voor de combo card. Het was achteraf erg sim-pel om het te doen, maar je moet wel weten waar het ding moet zitten! Ook moet er een modemaansluiting klaar staan (waar je dus het foonstekkertje erin steekt).

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

kil187: waarschuwing voor crossposten.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1