wifi valt uit bij gebruik powerline

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Hallo iedereen kan iemand mij helpen?

Ik heb zojuist een powerline aangekocht en op de juist manier geïnstalleerd maar telkens als ik deze insteek en wil gebruiken ontvang ik internet op mijn computer die dan verbonden is met de kabel maar valt de wifi uit weet iemand wat het probleem kan zijn?...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...TP-LINK TL-PA4015PKIT

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorisJerks
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 08-09 18:15
Waar valt de wifi op uit?

Je computer, een acces point of je router? En welk andere netwerkapparatuur gebruik je?

Welke apparaten werken er niet meer en welke wel? En hoe zijn al deze apparaten verbonden? Evt een tekening van je netwerk toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor u reactie!
Op alle apparaten die de wifi gebruiken en dit gebeurd pas vanaf die kabel is verbonden met de pc dan heeft die pc wel internet maar dus alles dat wifi gebruikt nie en bedoelt u dan de modem?

Ik denk gewoon via de standaard manier kabel van modem naar stopcontact vanaf ander stopcontact naar pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry correctie niet alle apparaten alleen de gsm's krijgen geen wifi meer want via onze smart tv kunnen we wel nog wifi gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je hoe je in je modem bij je wifi instellingen kunt komen?

Als je dat weet, kun je dan eens kijken of je wifi channels op 'Auto' staan, of op een vast kanaal?
Als ze op 'auto' staan zul je ze op een vast kanaal moeten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Die "EOP" (Ethernet over Power / Homeplug) adapters hebben in principe geen ene "jota" te maken met WiFi!

Wat voor een setup heb je qua modem/router? Het klinkt nu alsof je meerdere WiFi netwerken host waarbij je ergens een kabel van je modem náár een externe WiFi router los neemt om een "Homeplug AV" adapter aan te kunnen sluiten óp dat modem.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wel het is voor mijn vriendin dat ik dit probeer op te lossen dus ik heb de setup nog niet gezien ik heb enkel gehoord over de problemen maar ik ga volgende week eens langs als het dan nog niet is opgelost en kan dan antwoorden op de vragen.
Iedereen alvast bedankt om te reageren!
Pagina: 1