Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Compacte studielaptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Ik wil de laptop gebruiken voor mijn studie, dagelijks wat te surfen en te mailen én om films op te kijken.
Ik ga hem vaak meenemen dus hij moet compact zijn (denk zelf aan ongeveer 15/16 inch) en een goede accuduur hebben. 3 uur film kijken moet geen probleem zijn. Ik wil ook af en toe een spelletje kunnen spelen maar daar hoeft geen rekening mee gehouden te worden bij het uitzoeken van de laptop.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
500 euro.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Vaak.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Ik wil graag een laptop met Windows als besturingssysteem. Een aantal eisen:
- minimaal 128gb
- minimaal 4gb werkgeheugen, liefst 6gb.
- IPS scherm
- I3 processor

pricewatch: Lenovo IdeaPad 510-15ISK 80SR0089MH

Enkele vragen:
* Hoe lang kan deze laptop ongeveer zonder stroom?
* Heb ik aan een SSD van 128 genoeg? (Thuis heb ik een vaste computer waar ik een hoop op kwijt kan.)
* Hoe zit het met de stevigheid van deze laptop?
* Is bovenstaande laptop, met verder dezelfde specificaties, verkrijgbaar met een SSD van 256gb?
* Zijn er goede alternatieven voor deze prijs en mijn eisen?

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-11 18:01

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Enkele vragen:
* Hoe lang kan deze laptop ongeveer zonder stroom?
* Heb ik aan een SSD van 128 genoeg? (Thuis heb ik een vaste computer waar ik een hoop op kwijt kan.)
* Hoe zit het met de stevigheid van deze laptop?
reviews: Laptop Best Buy Guide - Oktober 2016

* Is bovenstaande laptop, met verder dezelfde specificaties, verkrijgbaar met een SSD van 256gb?
i3 met 256GB? Helaas niet. Wel i5 met 256GB.
https://tweakers.net/pric...=Lenovo+IdeaPad+510-15ISK

* Zijn er goede alternatieven voor deze prijs en mijn eisen?
Geen idee.
Kijk hier maar
categorie: Laptops

[ Voor 99% gewijzigd door MedionAkoya op 05-02-2017 23:04 ]

Trein?

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je bericht!

Die BBG geldt wel voor een heel andere prijscategorie. Ik ben niet zo bekend hier dus ik vraag me af of dat dan wel goed met de laptop die ik voorstelde, vergeleken kan worden.

Ik zie bij de specificaties staan https://tweakers.net/pric...are/584553;666693;589093/ dat er één HDD en géén SSD in zit, terwijl hier staat pricewatch: Lenovo IdeaPad 510-15ISK 80SR0089MH dat er wél een SSD in zit.

Weet iemand wat er nu klopt?