TweakersLAN

Pagina: 1
Acties:

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-08 20:11
Gaat het nou nog door of niet?

Ik weet dat ze nu geen locatie meer hebben, maar als ik zou weten hoeveel man er komt dan weet ik misschien nog wel een vet coole ruimte in Den Bosch.

En btw, ik vind het erg k*t voor jullie dat ze je zo genaaid hebben. Ik heb het zelf ook meegemaakt (zelfde soort verhaal, voetbalkamp naar legerbasis, etc.) en ik weet hoe jullie je voelen.

P.S. Ik weet niet of dit hier thuis hoort, maar het gaat over een LAN dus dacht ik aan network.

Verwijderd

Je kaon dit beter in SG ofzo posten.

In deze plan staat je antwoord.
Update: Zoals jullie gemerkt hebben is er geen nieuws over Tweakers.LAN meer verschenen. De inschrijvingen zijn nog steeds niet open, dus we dachten dat het wel voor zich sprak dat de lanparty in ieder geval niet zoals gepland in juli zal kunnen plaatsvinden. Aangezien er toch vragen over komen, bij deze nog maar even een uitleg.

De organisatie had er na maanden werk en een tegenslag die je hierboven kan lezen even geen zin meer in, met als gevolg dat we vakantie hebben genomen. Over een paar weken zullen we weer aan de slag gaan met Tweakers.LAN, alleen over een nieuwe datum kunnen we op dit moment nog niets zeggen.

Het LanMT
Als je ideeën hebt of wil meehelpen met organiseren, dan kun je misschien het beste even een mailtje sturen naar Daniel ofzo.