Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Goedkope Gaming pc ideeen gevraagd zoiets als Zeus

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een heel goedkope pc die Ark aankan zoiets als in de link hieronder. ik ben 14 en met €3 per week gaat een echte Gaming pc waarschijnlijk niet lukken.

YouTube: Meet ZEUS, the ULTIMATE $50 GAMING PC! (2016)

Ik zoek een heel goedkope pc die wel nog kan gamen omdat ik €3 per week aan zakgeld krijg maar gamen erg leuk vind, het bouwen lijkt me ook erg leuk om te doen.

Ik weet niet hoe duur een beetje realistisch is, in de video staat €50 maar dat gaat denk ik niet lukken

qua merk ofzo maakt het me niet heel veel uit ik zou graag eens willen kijken of zoiets goedkoops kan dus zo goedkoop mogelijk

ik zou de pc graag voor ark survival evolved willen gebruiken en voor schoolwerk

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:47

br00ky

Moderator Harde Waren
Hele build, schopje naar DAA.

Maar er mist nog een hoop. Wat is je maximale budget bijvoorbeeld? Je zegt dat je weinig hebt, maar hoe weinig precies. Pas dan kunnen mensen gaan meedenken.

Wat er verder nog mist is een eigen opzet. Duik eerst eens de https://tweakers.net/aanbod/ en recente best buy guides van mei, juli, september en november in om ideeën op de doen voor je systeem.

Eerst zelf aan de slag, daarna kan je topic weer open :).

Dit topic is gesloten.