Mijn vraag
...
Ik speel al een tijd een basketball game op mijn Ipad.
Nou zag ik op internet allemaal generators om gratis extra coins te krijgen om de beste speler te kunnen kopen.
Normaal vetrouw ik dit niet en weet ik dat het scam is.
Alleen de video op youtube zag er vertrouwelijk uit en met bijna 2 ton views heeft de video maar 18 dislikes behaalt dus dat dacht het wel goed zat.
Maar nee.
Alleen het enige waar ik bang voor ben is wat kunnen hackers of criminelen met je Account doen.
Ik had de generator van nbalivemobile.online geprobeerd.
ik moest alleen toestemming geven voor de terms of privacy ofzo en mijn gamecenter naam invullen maar nou heb ik dat gedaan en weet ik niet als dit heel verstanding is of was.
Kan ik nu in de toekomst problemen krijgen?
En wat kan ik het beste nu doen?
...
Ik speel al een tijd een basketball game op mijn Ipad.
Nou zag ik op internet allemaal generators om gratis extra coins te krijgen om de beste speler te kunnen kopen.
Normaal vetrouw ik dit niet en weet ik dat het scam is.
Alleen de video op youtube zag er vertrouwelijk uit en met bijna 2 ton views heeft de video maar 18 dislikes behaalt dus dat dacht het wel goed zat.
Maar nee.
Alleen het enige waar ik bang voor ben is wat kunnen hackers of criminelen met je Account doen.
Ik had de generator van nbalivemobile.online geprobeerd.
ik moest alleen toestemming geven voor de terms of privacy ofzo en mijn gamecenter naam invullen maar nou heb ik dat gedaan en weet ik niet als dit heel verstanding is of was.
Kan ik nu in de toekomst problemen krijgen?
En wat kan ik het beste nu doen?