Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mijn geluid gaat steeds naar 100 in mijn volumemixer

Pagina: 1
Acties:
  • 324 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Elke keer als ik mijn microfoon geluid en mijn headset geluid aanpas en ik restart bijvoorbeeld een spelletje dan gaat je volume balk weer helemaal naar 100 dat zelfde voor mijn microfoon geluid, en ik kan niet op toepassen klikken?
Weet een van jullie hoe ik doet probleem kan oplossen?

Dankjewel! ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2017 16:53 ]

• XII
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-06 19:50

XII

Begint, eer ge bezind

Welke HW en software gebruik je?
In welk programma verander je de settings?

In welk programma treed dit op?

De info is wel erg summier voor hulp op afstand :-)

AMD64 3000Winnie@275,Neo2Plat, 1g Plat-rev2-2,5-3-3-10,X800Pro@XTPE

Verwijderd

Topicstarter
XII schreef op zondag 5 februari 2017 @ 17:55:
Welke HW en software gebruik je?
In welk programma verander je de settings?

In welk programma treed dit op?

De info is wel erg summier voor hulp op afstand :-)
Ik verander mijn volume en spraakvolume in de volume mixer rechts onderin bij het luidsprekertje, ik gebruik dus geen software of dergelijke

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 5 februari 2017 @ 20:35:
[...]

Ik verander mijn volume en spraakvolume in de volume mixer rechts onderin bij het luidsprekertje, ik gebruik dus geen software of dergelijke
Dus je sluit je microfoon etc. aan op de koelkast? ;)
Zoals je de informatie nu geeft kunnen we niks nuttigs helpen, je zal toch echt inhoudelijke details moeten geven voordat we weten wat het probleem is.

Fixing things to the breaking point...

• Grenco
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 14:06
RGAT schreef op zondag 5 februari 2017 @ 20:50:
[...]

Dus je sluit je microfoon etc. aan op de koelkast? ;)
Zoals je de informatie nu geeft kunnen we niks nuttigs helpen, je zal toch echt inhoudelijke details moeten geven voordat we weten wat het probleem is.
Ik heb het zelfde probleem gehad met mijn koelkast. De oorzaak van mijn probleem was dat ik m'n koelkast op het zelfde stopcontact had aangesloten als m'n mixer. Ik vermoed dat TS een soort gelijk probleem heeft.

Righty-dokey matey-bloke flap old salty sea-dog amigo skipjack jockstrap piano-tuner, let's see you balls this one up!

• XII
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-06 19:50

XII

Begint, eer ge bezind

Gebruik je voor audio/video codecs toevallig een "Manager"?
Een optie als "normalize audio" etc. kan ergens een f**ck-up in het register geven.

Ken deze ellende van K-Lite, als je een versie over een andere versie heen schrijft, zonder een complete uninstall.

Veel geluk met zoeken ;)

AMD64 3000Winnie@275,Neo2Plat, 1g Plat-rev2-2,5-3-3-10,X800Pro@XTPE

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:40

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op zondag 5 februari 2017 @ 20:35:
[...]

Als je geen software gebruikt, functioneert je computer niet...

Zo kunnen wij je eenvoudigweg niet helpen. Zoals je ziet zijn er hier genoeg mensen die dat graag willen maar we zijn afhankelijk van de informatie die jij aanlevert. Als jij letterlijk niets vertelt over jouw situatie is dat ook wat wij voor jou kunnen betekenen: niets.

Aangezien je ook bij navraag nul gegevens aanlevert over besturingssysteem, audiohardware etc is dit topic zinloos en gaat hij dicht.

Voor de volgende keer:
Het algemeen beleid #quickstart

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.