Coolblue met mobiele abonnementen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Zoals ook in nieuws: Coolblue stopt per 1 februari met aanbieden smartphoneabonnementen staat, is Coolblue sinds een paar dagen gestopt met abonnementen aanbieden. Je kan ze echter nog wel zien in de Pricewatch via bijvoorbeeld pricewatch: Apple iPhone SE 64GB Grijs.

Je komt alleen nergens op uit, behalve de standaard-pagina van Coolblue waarbij je geen abonnementen meer ziet. Kan dit gewijzigd worden, want het is vrij irritant bij het vergelijken van abonnementen.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:34

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Yorinn schreef op zondag 5 februari 2017 @ 15:00:
Zoals ook in nieuws: Coolblue stopt per 1 februari met aanbieden smartphoneabonnementen staat, is Coolblue sinds een paar dagen gestopt met abonnementen aanbieden. Je kan ze echter nog wel zien in de Pricewatch via bijvoorbeeld pricewatch: Apple iPhone SE 64GB Grijs.

Je komt alleen nergens op uit, behalve de standaard-pagina van Coolblue waarbij je geen abonnementen meer ziet. Kan dit gewijzigd worden, want het is vrij irritant bij het vergelijken van abonnementen.
We krijgen de data over abonnementen aangeleverd via een derde partij, blijkbaar gaat dat fout. Ik geef het door aan mijn collega die contact heeft met die partij :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ik heb in ieder geval aan onze kant de koppeling tussen die derde partij en Coolblue verbroken. Als het goed is komt Coolblue er dan bij de eerstvolgende data-import niet meer tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:34

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

ACM schreef op maandag 6 februari 2017 @ 08:04:
Ik heb in ieder geval aan onze kant de koppeling tussen die derde partij en Coolblue verbroken. Als het goed is komt Coolblue er dan bij de eerstvolgende data-import niet meer tussen.
Thanks Arjen :)