Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze pc zal primair worden gebruikt voor gamen en schoolwerk. Denk hierbij aan games als CS:GO, maar ook triple A titles uit bijvoorbeeld de assassin's creed series.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De maximumprijs ligt om en nabij de 1200 euro. Het liefst niet te ver erover, maar twee drie tientjes is niet erg. De assemblage wordt door de eigenaar zelf gedaan onder mijn toezicht.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Rival 300 muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Onderaan staat een opzetje waarbij uit iedere categorie een keuze is gemaakt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Omdat AMD Ryzen er nog niet is, gaan we voor een intel processor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het idee is dat de blauwe tint aan het systeem blijft.
Ga je overklokken?
Misschien de videokaart, maar niet de processor.
Wat verwacht je van ons?[i]
Misschien een tipje over een monitor, al is mij door de toekomstige eigenaar verteld dat deze wel curved moet zijn. En als je wat te binnen schiet, graag. Misschien kunnen jullie een beter toetsenbord vinden dan ik kan. De eisen die mij zijn verteld zijn mx brown, wit of rgb verlichting en een numpad.
Deze pc zal primair worden gebruikt voor gamen en schoolwerk. Denk hierbij aan games als CS:GO, maar ook triple A titles uit bijvoorbeeld de assassin's creed series.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De maximumprijs ligt om en nabij de 1200 euro. Het liefst niet te ver erover, maar twee drie tientjes is niet erg. De assemblage wordt door de eigenaar zelf gedaan onder mijn toezicht.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Rival 300 muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Onderaan staat een opzetje waarbij uit iedere categorie een keuze is gemaakt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Omdat AMD Ryzen er nog niet is, gaan we voor een intel processor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het idee is dat de blauwe tint aan het systeem blijft.
Ga je overklokken?
Misschien de videokaart, maar niet de processor.
Wat verwacht je van ons?[i]
Misschien een tipje over een monitor, al is mij door de toekomstige eigenaar verteld dat deze wel curved moet zijn. En als je wat te binnen schiet, graag. Misschien kunnen jullie een beter toetsenbord vinden dan ik kan. De eisen die mij zijn verteld zijn mx brown, wit of rgb verlichting en een numpad.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7400 Boxed | € 193,95 | € 193,95 |
| 1 | ASRock B250 Pro4 | € 97,44 | € 97,44 |
| 1 | MSI Radeon RX 480 ARMOR 8G OC | € 249,90 | € 249,90 |
| 1 | WD Blue WD20EZRZ, 2TB | € 74,95 | € 74,95 |
| 1 | Thermaltake Versa C22 RGB Zwart | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Samsung C24F390FHU Zwart | € 179,- | € 179,- |
| 2 | Corsair Air Series AF120 LED Quiet Edition Blauw, 120mm | € 10,97 | € 21,94 |
| 1 | Cooler Master MasterKeys Pro L White LED Brown Switch | € 93,90 | € 93,90 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/8 | € 54,99 | € 54,99 |
| 1 | BitFenix Whisper BWG550M | € 85,50 | € 85,50 |
| 1 | OCZ TR150 240GB | € 74,- | € 74,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.195,47 | |