Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 881947

Topicstarter
Sinds twee weken herkent Windows 10 mijn Android (Samsun Galaxy S7) niet meer. Ook mijn externe harddisk word niet meer weergegeven en is niet te benaderen. Het vreemde is; pak ik eeen willekeurige USB stick dan is die weer wel benaderbaar. Ik heb mijn USB drivers gecheckt en alles is up to date. Dus van de 1 op de andere dag is alleen mijn telefoon en mijn externe schijf niet meer te benaderen? Heb ook Samsung Kies geprobeerd maar ook daar geen verbinding. Uiteindelijk kan ik via Bluetooth bestanden op mn telefoon zetten, dat lukt wel, maar niets eraf halen!
...

Windows 10 Home build versie 1607 build 14393.0 Medion Akoya en een Samsung Galaxy S7 android

...

drivers update werkt niet, Samsung Kies werkt niet
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r44
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-05 18:03

r44

Heb je al in apparaat beheer bij Universal Serial Bus-controllers gekeken of er niet fout is?

44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-07 16:54

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Anoniem: 881947 schreef op zondag 5 februari 2017 @ 13:22:
Sinds twee weken herkent Windows 10 mijn Android (Samsun Galaxy S7) niet meer. Ook mijn externe harddisk word niet meer weergegeven en is niet te benaderen. Het vreemde is; pak ik eeen willekeurige USB stick dan is die weer wel benaderbaar. Ik heb mijn USB drivers gecheckt en alles is up to date. Dus van de 1 op de andere dag is alleen mijn telefoon en mijn externe schijf niet meer te benaderen? Heb ook Samsung Kies geprobeerd maar ook daar geen verbinding. Uiteindelijk kan ik via Bluetooth bestanden op mn telefoon zetten, dat lukt wel, maar niets eraf halen!
...

Windows 10 Home build versie 1607 build 14393.0 Medion Akoya en een Samsung Galaxy S7 android

...

drivers update werkt niet, Samsung Kies werkt niet
...
Ik heb EXACT hetzelfde gehad. Was inmiddels een maandje of twee geleden toen ik mijn Samsung telefoon binnen kreeg (had eerst iphone). Werd niet herkend; drivers geprobeert maar vanaf dat punt heb ik het niet meer goed gekregen en deed geen enkel USB apparaat het meer.
Ik heb Windows terug gezet naar factory (reset my PC)., alle updates opnieuw geladen en daarna werkte alles weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Of d'r is een adertje stuk in je usb kabe;

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-07 21:51

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Of je hebt te veel aan die USB poort hangen en hij kan onvoldoende power leveren om alle devices te starten..

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)