Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, amateuristisch foto's en videobewerken, surfen op de web, officen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoop met de verkoop van mijn oude systeem zon 200-250 euro op te halen, en daardoor zal mijn budget rond de 500 euro liggen, assemblage doe ik natuurlijk zelf
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Jup:
MSI GeForce GTX 750 Ti 2GB OC
El cheapo Be Quiet PurePower L8 350W
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik gebruik nu een Pentium processor en merk dat het allemaal niet erg snel gaat, ik denk dat ik met gamen, photoshop en videobewerking veel baat heb om naar een i5 te gaan.
Een SSD, ~250GB is genoeg omdat ik op mijn HDD nu dit ook maar gebruik, kan altijd een HDD erbij doen
Mobo
Kast
Geheugen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
/
Ga je overklokken?
Niet van plan met dit systeem.
Wat verwacht je van ons?[i]
Hoop op een reactie wat jullie van mijn lijstje vinden, zodat ik het een en ander nog kan aanpassen als het nodig is.
Gamen, amateuristisch foto's en videobewerken, surfen op de web, officen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoop met de verkoop van mijn oude systeem zon 200-250 euro op te halen, en daardoor zal mijn budget rond de 500 euro liggen, assemblage doe ik natuurlijk zelf
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Jup:
MSI GeForce GTX 750 Ti 2GB OC
El cheapo Be Quiet PurePower L8 350W
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik gebruik nu een Pentium processor en merk dat het allemaal niet erg snel gaat, ik denk dat ik met gamen, photoshop en videobewerking veel baat heb om naar een i5 te gaan.
Een SSD, ~250GB is genoeg omdat ik op mijn HDD nu dit ook maar gebruik, kan altijd een HDD erbij doen
Mobo
Kast
Geheugen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
/
Ga je overklokken?
Niet van plan met dit systeem.
Wat verwacht je van ons?[i]
Hoop op een reactie wat jullie van mijn lijstje vinden, zodat ik het een en ander nog kan aanpassen als het nodig is.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7500 Boxed | € 218,95 | € 218,95 |
| 1 | Gigabyte GA-H110M-S2H | € 58,- | € 58,- |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/8 | € 54,99 | € 54,99 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 96,95 | € 96,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 494,84 | |
I've been praying for somebody to save me, but no one's heroic