Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassiej19071994
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 07-06-2023
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag over Paypal. Ik sta 99,00 euro in De min omdat ik Paypal altijd geld laat afschrijven van mijn bank. Maar nou had ik niet genoeg geld op mijn bank staan dus kon Paypal niet afschrijven. Ze hebben het opnieuw geprobeerd op 01-02-17 en toen stond er dus wel voldoende saldo op mijn rekening. Maar nu vandaag 06-02-17 staat er volgens Paypal dat ik nog steeds 99,00 in de min sta... Hoe kan dit? Er is gewoon 99,00 euro van mijn bank afgeschreven.

Ik hoop dat iemand mij duidelijkheid kan geven.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:10

NoFearCreations

3DPrint the world!

Wat zei Paypal toen je ze belde op het gratis nummer?
0800 2659239

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Heb je je hiervoor aangemeld op Tweakers ?
Het is vandaag pas 5 Feb. btw
Bel ze even, net zo makkelijk 0800 2659239

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crasheeee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23-09 19:41
Een beetje eigen initatief op je 22ste mag wel. Maak je maar niet druk, want er zal vast niets aan de hand zijn. Maak gebruik van bovenstaand telefoonnummer en het is allemaal geregeld zometeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Welkom op GoT Bassiej. :) We verwachten hier, wanneer je een topic wilt openen, wel dat je e.e.a. hebt geprobeerd om je probleem op te lossen. Dat blijkt niet uit je verhaal. Daarom sluit ik dit topic. :)

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Dit topic is gesloten.