Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

allround/gamelaptop met budget max 1200,-

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• raro82
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-08-2022
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop, nu mijn destop van 5 jaar oud is overleden.
Ik zoek nu een laptop, aangezien ik dan mobieler ben in huis. Ik zal de laptop sporadisch meenemen onderweg.

Relevante software en hardware die ik gebruik:
Ik wil de laptop gaan voor het regulier internetten,office,netflix gebruik. Maar daarnaast wil ik er ook op kunnen gamen, dit ging op mijn desktop laatste jaar ook al erg lastig, maar wil dit wel weer gaan doen, zoals een FM2017/call of duty/battlefield/fifa.

Wat mag de laptop kosten:
Ik wil er maximaal 1200,- aan uitgeven, minder altijd goed uiteraard.

Wat ik al gevonden:
Ik ben niet op zoek naar een gamelaptop, met het uiterlijk hiervan. Dit vind ik niet erg mooi, het mag van mij wat subtieler en strakker. Ik denk dat ik voormijn wensen een nvidia gtx 1050 genoeg is.
Heb de volgende laptops gezien, maar vind de keuze moeilijk hiertussen. Zijn er al mensen met ervaring voor deze laptops, of mogelijk een andere laptop die ik over het hooft gezien heb.

- Dell inspirion 15 7000 gaming, dan twijfel tussen i5 of i7 processor, de eerste van i7 is 200,- duurder, maar heeft snellere processor, meer ram en ook nog een hhd van 1tb. Is dit het geld waard?
http://www.dell.com/nl/p/...-7567-laptop/pd?ref=PD_OC

- HP Pavilion - 15-bc210nd Nieuw
- HP OMEN 15-ax210nd
http://store.hp.com/Nethe...4EA%23ABH%7CZ5E73EA%23ABH

Hopelijk kunnen jullie mij bij de keuze helpen!

Alvast bedankt allemaal voor jullie input en reacties.

Alle reacties

• Metaalhoofd
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-11 15:25
Wat de DELL's betreft denk ik dat de i7 meer value-for-money is.

Wat de HP's betreft zie ik op uiterlijk na weinig verschil (tenzij ik iets over het hoofd zie) behalve dat je bij de Omen €100 meer betaalt voor 2x minder SSD ruimte, maar met een HDD erbij.

Star Citizen Referral Code

• bjvdven
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12:58
Ik hoop dat Dell binnenkort nog met de 1050ti versie komt die ook in de VS verkrijgbaar is. Dan heb je een redelijk future proof systeem.

RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB

• nielsmp
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 24-04 12:18
Misschien is dit iets: HP Omen

Heeft namelijk de GTX 1050 Ti. Je levert wel in op werkgeheugen en SSD opslag.

• _FlasH_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-11 11:51
Dit weekend zat ik met een vergelijkbaar vraagstuk. Misschien dat ik wat minder game dan jij; maar wil over een tijdje wel gta5 en minecraft kunnen draaien.

Gisteren bij de mediamarkt wezen kijken naar wat ze hadden staan. Ik werk regelmatig op de laptop dus wil een fijn scherm, goed toetsenbord en qua uiterlijk moet hij mooi en strak zijn.

Een asus zenbook 14" vond ik erg mooi, maar te klein. En die heeft een Intel 620 aan boord. Leek me wat te zwak. Een 15" broertje ervan had hetzelfde uiterlijk, een videokaart, maar een TN scherm i.p.v. IPS.

Na wat wikken en wegen een 15" variant met IPS scherm besteld. Tijdje getwijfeld tussen de i5 en i7 variant. Voor de i5 gekozen en gisteren besteld. Nu nog wachten of postNL het vandaag nog red :-)

pricewatch: Asus ZenBook UX510UW-CN057T

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-11 08:56
Als je nog even een paar weken kan wachten, Lenovo Legion Y520 *i7 8gb, 1050Ti) rond de 1200 euro dacht ik. This een game laptop, maar vind de looks wel meevallen. De Dell, de kijkhoek is niet echt heel lekker te noemen :(

[ Voor 35% gewijzigd door da_PSI op 05-02-2017 17:47 ]

• fiber44
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23-11 21:15
Ik heb HP Pavilion-15-bc210nd nu ruim een week in gebruik en ben erg tevreden over. Het IPS-scherm en de NVM-SSD en het wat meer zakelijke uiterlijk waren voor mij de belangrijkste redenen t.o.v. de Dell Inspiron15 7000.

Let op, als je in de HP er een SATA-disk bij wilt zetten dan heb je een extra kabeltje nodig van ~€40.
Succes.

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-10 11:11

Stropdas

Insert subtitle here

Zelf zit ik ook met deze vraag in mijn hoofd. Voor mijzelf weet ik al wel dat ik de 1050 laat staan en een 1050Ti wil aangezien die toch flink sneller is tegen minimale meerkosten.Helaas hebben lang niet alle systemen met 1050 ook de optie voor 1050Ti

https://www.laptopplus.nl/producten/clevo-n850hk1 deze heb ik op het oog. De i7 is 77euro extra plus nog wat geheugen en SSD naar voorkeur erbij.

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• Metaalhoofd
Als je het aanbiedingen topic bekijkt is er nu bij alternate een mooie aanbieding

• raro82
Bedankt voor de reacties, maar ben er nog niet uit. De dell valt voor mij af, heb een filmpje gezien online waar je zag dat de kijkhoek inderdaad slecht is.

Ik heb alleen nog niks van de lenovo online gezien, dus is dat het wachten waard? De HP Omen 15-ax225nd is ook een optie alleen is er nu dus ook weer een optie bijgekomen, wat zal er de 100 euro meer waard zijn om voor en 1050 ti te kiezen ipv voor de gewone gtx1050 te gaan. Vind door erg moeilijk in te schatten.

Hopelijk kan ik een knoop doorhakken, of al keuze maken of nog even wachten op bv de lenovo.

• Metaalhoofd
raro82 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 16:30:
Bedankt voor de reacties, maar ben er nog niet uit. De dell valt voor mij af, heb een filmpje gezien online waar je zag dat de kijkhoek inderdaad slecht is.

Ik heb alleen nog niks van de lenovo online gezien, dus is dat het wachten waard? De HP Omen 15-ax225nd is ook een optie alleen is er nu dus ook weer een optie bijgekomen, wat zal er de 100 euro meer waard zijn om voor en 1050 ti te kiezen ipv voor de gewone gtx1050 te gaan. Vind door erg moeilijk in te schatten.

Hopelijk kan ik een knoop doorhakken, of al keuze maken of nog even wachten op bv de lenovo.
Misschien dat je de volgende aanbieding interessant vind:
bij de aanbieding staat ook een kortingscode voor 200 euro extra korting
https://www.alternate.nl/...ge.html?articleId=1297768

• raro82
Metaalhoofd schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 16:43:
[...]

Misschien dat je de volgende aanbieding interessant vind:
bij de aanbieding staat ook een kortingscode voor 200 euro extra korting
https://www.alternate.nl/...ge.html?articleId=1297768
Denk mooie aanbieding, maar ben echt op zoek 15,6". Ik vind 17" te groot. Ook vind ik de Asus niet echt mooi met al dat oranje in o.a. het toetsenbord. Mag van mij wat subtieler, maar dit is echt kwestie van smaak.

• raro82
Ik heb nog steeds niet kunnen kiezen, maar nu kwam ik deze laptop tegen een hp omen met een 1050 ti. En hij is bij expert met 10% korting, dus lijkt me een interessante optie. Maar heeft iemand al ervaring met dit model, kom hem namelijk niet tegen in de hp store en heb op internet geen reviews gevonden.

pricewatch: HP Omen 15-ax225nd

• Metaalhoofd
Mijn beeld van HP is dat ze de HP Omen 15 en de HP Omen 17 hebben. De behuizing is hetzelfde, maar de configuratie is steeds anders (de letter/cijfer combinatie).

Kennelijk hebben ze verschillende configuraties gemaakt en is niet alles meer direct bij hun leverbaar, maar hebben winkels nog wel een voorraad van eerdere configuraties

Pagina: 1