Draadloze headset voor tv kijken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauranvh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 26-09 13:48
Ik zoek een?
Draadloze headset (over ear, noise cancelling) om aan te sluiten op mijn televisie die af en toe op kan wanneer het druk is thuis.
Graag gemakkelijk verwisselbaar zodat er zo min mogelijk moeite gedaan hoeft te worden om heen en terug van headset naar speakers van de tv gegaan kan worden.

Wat is je budget?
Max 150 euro. Het hoeft geen top of the bill te zijn. Is maar voor af en toe.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Tv te kunnen blijven kijken wanneer het druk is thuis.
De tv is een pricewatch: Samsung UE46F6320AW Zwart. Hier zit geen bluetooth op dus daar kan in ieder geval niet mee gepaired worden.

Wat heb je zelf al gevonden?
Er zijn apparaatjes die audio via Bluetooth doorsturen (http://www.ebay.com/itm/N...For-Speaker-/231756658774).
Heb geen idee of dit ook van/naar een tv werkt. Heeft iemand hier ervaringen mee?

Verder zijn er wel mooie headsets maar zijn vaak bluetooth dus heeft nog niet zoveel zin om die aan te schaffen.

Welke vragen heb je hier nog over?
Als er nog extra vragen bij jullie opkomen stel ze en ik beantwoord ze zo snel mogelijk om een goede oplossing voor dit "probleem" te krijgen.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:04

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Verbaast me dat je niet met een lijstje komt. Noise cancelling kun je her en der (pricewatch, coolblue) gewoon op sorteren, budget er in en klaar. Dan reviews lezen en gaan.

Maar jouw probleem is dat je niet weet hoe je het geluid bij je headphones krijgt. Wat je nu gelinkt hebt is een BT receiver, maar jij moet een transmitter hebben. Die hang je dan op de HP uitgang van je TV en dan die NC hoofdtelefoon er aan. Die BT zendertjes werken meestal wel OK trouwens.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauranvh
The Eagle schreef op zondag 5 februari 2017 @ 11:20:
Verbaast me dat je niet met een lijstje komt. Noise cancelling kun je her en der (pricewatch, coolblue) gewoon op sorteren, budget er in en klaar. Dan reviews lezen en gaan.

Maar jouw probleem is dat je niet weet hoe je het geluid bij je headphones krijgt. Wat je nu gelinkt hebt is een BT receiver, maar jij moet een transmitter hebben. Die hang je dan op de HP uitgang van je TV en dan die NC hoofdtelefoon er aan. Die BT zendertjes werken meestal wel OK trouwens.
Bedankt voor je antwoord.

Je hebt gelijk dat het eigenlijk geen probleem is welke headphones het moet worden maar hoe ik met de tv moet communiceren.

Ik ga eens even kijken welke transmitter ik kan vinden. Kom ik nog wel op terug. Gaan we dat maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauranvh
Ik heb deze bluetooth transmitter gekocht. Deze ga ik eerst testen en dan ga ik over op een aankoop van een headset.

https://www.amazon.de/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1