Outlook 2016 en meerdere e-mali adressen in 1 postvak in

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotabibber
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 31-12-2024
Ik heb Outlook 2016. Ik beheer in totaal 4 e-mail adressen. Nu heeft alle e-mail adressen een eigen postvak in, verzonden items e.d.

Nu is de vraag, is er een mogelijkheid dat alle mail in 1 postvak in binnenkomt? En eventueel ook alle verzonden items in 1 map verzonden items komt?

Heb al zitten kijken bij berichtregels, maar daar zie ik het niet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thetrueman2
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-05 11:20
Wat heb je zelf al gedaan om tot een oplossing te komen? 1 google actie op 'Unified inbox outlook 2016' en dit kwam naar voren:

https://www.slipstick.com...o-create-a-unified-inbox/

Het is vanuit Outlook zelf niet (echt) mogelijk om dit te doen. Combineren met behulp van VB kan, volgens de tutorial, wel.

I can tell by your lack of interest that I was kidding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takkeding
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-05 00:01
Als je een Exchange server gebruikt voor alle mailboxen kun je forwarders instellen op 3 mailboxen naar je "hoofd" mailbox die je daadwerkelijk wil gebruiken en dan nog "Verzenden Als..." rechten toekennen op de 3 mailboxen voor de mailbox die je als hoofd mailbox wil gebruiken?

Zo hebben wij dit op de zaak vaker opgelost als men een nieuw adres wou om mee uit te sturen en te ontvangen maar geen nieuwe inbox erbij wouden in hun Outlook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotabibber
Dank voor de reacties.

Moet zeggen dat ik van Exchange totaal geen verstand van heb helaas. Bij mij gaat het dus om meer dan 3 mail adressen.

Zelf had ik uiteraard ook gezocht in google maar met andere zoektermen zoals:

meerdere e-mail adressen binnen laten komen in 1 map in outlook 2016.

De link die je geeft spreekt over Outlook 2010 en Outlook 2013 ik heb de 2016 versie. Kom er ook niet helemaal uit.

BEN ERUIT EN HET WERKT !!!!!.

Oplossing via deze website:

https://www.getmailbird.com/setup-unified-inbox-outlook/

en dan deze versie:

Skill Level – Intermediate

Dus toch via berichtenregels.

thetrueman2 Dank je voor het doorgeven van de juiste zoekwoorden in google.

[ Voor 26% gewijzigd door hotabibber op 05-02-2017 17:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sketcher
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04 10:19

sketcher

gaaaap

allemaal erg ingewikkeld.

de makkelijkste oplossing is om het postvak in van het gewenste mailaccount in favorieten te plaatsen.

klik met de rechter muisknop op het gewenste postvak in en selecteer toevoegen aan favorieten

je hebt dan in favorieten meerdere postvakken in met het aantal ongelezen mails en het betreffende account.

nostyle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Nu online

Meg

418: “I’m a teapot”

@sketcher maar dat bied niet de oplossing voor de TS hè? ;-)

@hotabibber mooi dat het is opgelost, vaak kan je het beste zoeken in het Engels voor de beste resultaten.

edit:
Oops, zie dat het een redelijke bump was van bericht hierboven.

[ Voor 17% gewijzigd door Meg op 21-01-2018 16:35 ]

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotabibber
Ik heb nog een andere oplossing gevonden.

Installeer eerst Outlook 2007. Stel daar alles in zoals je het wilt hebben, maak alle e-mail adressen aan. Bij Outlook 2007 worden namelijk geen aparte mailboxen aangemaakt.

Installeer daarna Office 2016/ Office 365 alle instellingen van Outlook 2007 worden automatisch over genomen van Outlook 2007 ook dat alles in 1 mail box komt.

Verwijder daarna Outlook 2007.
Pagina: 1