Ligt er aan wat voor CPU je hebt....
TBirds hebben een blote core bijvoorbeeld, daarmee gaat het anders dan bijvoorbeeld de oude Athlons...
TBirds hebben een blote core bijvoorbeeld, daarmee gaat het anders dan bijvoorbeeld de oude Athlons...
Beetje wasbenzine eventueel als het vast zit, zal wel helpen denk ik.
Ja dat bedoel ik is het niet gevaarlijk als je het bij voorbeeld met een wattipje doet en de core te veel aanraakt?
Verwijderd
nee hoor, die core can heel wat hebben, kan je gewoon met je vingers aanzitten (denk wel om vette vingers, en ik ben niet aansprakelijk voor enige schade aan je proc
)
Als je maar geen fysiek geweld erop los laat haha
Gewoon lekker boenen met een beetje wasbenzine, heb ik ook gedaan
Hier staat een beschrijving van Artic Silver II, maar ik denk dat het voor de meeste andere koelpasta's ook werkt.
Succes!
Hier staat een beschrijving van Artic Silver II, maar ik denk dat het voor de meeste andere koelpasta's ook werkt.
Succes!
ikke uh heb eenuh standy mes gepakt en het van mijn P3 afgekrapt. tja die gvd roze koelpaste van mijn coolmaster.
kmoest ff mijn coolmaster tweaken

nu zit er een papst op
véél stiller
kmoest ff mijn coolmaster tweaken
nu zit er een papst op
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
arctic silver gaat perfect met wasbenzine dat witte spul ook alleen dat harde spul wat bij zo'n coolmaster zit moet je echt met grof geweld afhalen kutzooi gewoon 1 tip NEVER gebruiken
Dat witte spul is ook kankerverwekkend, dus ga het niet met je vingers eraf schrapen. Gedenatureerde alcohol (etos) werkt ook goed.
VROEGER was dat kankerverwekkend. Ondertussen is dat witte spul ander wit spul en dat is veel minder gevaarlijk.Op dinsdag 03 juli 2001 01:24 schreef Bene het volgende:
Dat witte spul is ook kankerverwekkend, dus ga het niet met je vingers eraf schrapen. Gedenatureerde alcohol (etos) werkt ook goed.
Desalniettemin raad ik niemand aan om er een kilootje van op te eten om een beetje af te koelen met dit weer
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Ik heb vandaag mijn CPU nog verlost van de coolcrap... gedaan met een wattenstaafje en alcohol, gaat perfect... Nieuwe coolcrap erop gedaan en heb nu een idle temp van 41 graden (beter dan de 50 graden die ik eerst had...)
wij doen het op werk altijd met siliconenspray met WC-papier. Gaat prima. Alleen vind ik het enorm rotwerk
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
gewoon met wasbenzine (geen tinner of dat soort onzin..) kun je overal voor gebruiken. Verdampt meteen weer dus foutje is niet erg. Daarbij werkt het perfect voor dit soor dingen. Gebruik er zelf dan een stukje ouwe doek voor (scheur evt er eerst een stukje af voor makkelijker gebruik. papiertje verplaatst de prut alleen maar. Nieuw spul erop smeren is erg makkelijk met een wattenstaafje (als het niet teveel gaat pluizen). als je een laagje hebt aangemaakt met creditcard of iets anders plats gladstrijken. Niet teveel, laagje moet eig zo dun mogelijk zijn (al maakt dat met AS2 weinig meer uit
). De gemiddelde koelprut is WEL kankerverwekkend. dus vingers is echt af te raden. Bovendien krijg je dan allemaal vuiligheid in je koelpasta en dat willen we niet. Right? .. volgens mij moet hier nog ergens een haakje komen
)
Localhost is where the heart is
Pagina: 1