Mede-Gamers gezocht voor LAN-Party. Liefste vanaf 25 jaar en

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aliberto
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-06 23:00
Goedendag mede-tweakers,

Ik ben Alex, 36 jaar uit Vlissingen (Zeeland),
Veel coöperatieve spellen zijn vaak ontworpen voor 4 spelers en ik ben zodoende op zoek naar 3 mede-LANNERS om hopelijk het LAN avontuur met jou /jullie aan te gaan.

Interesses
Buiten coöp games, speel ik arcade racegames en zo nu en dan RTS en tower defense games. Een party game zoals Rayman Origins, Overcooked of Castle Crashers kan me ook vermaken op zijn tijd.

Wat speel ik :
  • Dead Island
  • Borderlands serie
  • The Crew
  • Black Ops serie
  • Payday the Heist
  • Payday2
  • (persoonlijk vind ik pdth beter)
  • Forza Horizon 3
  • The Division
Ik sta open voor andere spel suggesties en eventuele aankopen mits mede-LANNERS gezamenlijk interesse tonen. Echter spellen met potions en magie trekken niet mijn aandacht Voor de rest kan je met mij vele kanten uit.

Spellen worden gespeeld via Steam, Origin, Uplay of Xbox live account.
Wanneer er uitverkoop of weggeef acties zijn met spellen loont het vaak om dan toe te slaan.
Persoonlijk vind ik €25 voor een spel echt de max. Een LAN party moet betaalbaar en leuk blijven. Het moet niet een prestige project worden. €25 kan voor jou een peulenschil zijn maar voor een ander juist weer een rib uit zijn of haar lijf.

Mijn motivatie waarom ik geen interesse heb in Alpha / Beta of illegale spellen.
Dit i.v.m. bugs, virussen of slechte optimalisatie. Vaak ben je lang bezig om illegale spellen aan de praat te krijgen met de kans op onverklaarbare fouten. In ergste geval wordt je zelfs door de makers getrollt.
Geef mij maar liever een legaal spel die direct start.

[
Samengevat:
Ik hoop via deze weg een gezellige sociale vaste groep bij elkaar te krijgen. Er worden geen prijzen weg gegeven. Het gaat gewoon om de eer.

Ben jij ongeveer 25 jaar of (veel) ouder en lijkt het je leuk om gezellig naast elkaar te gamen, gecombineerd met een tafel vol pc apparatuur, snacks en dranken. Mix dit weer met een dosis humor, enthousiaste kreten en 1 headset op je hoofd, dan heb je alle ingrediënten voor een onvergetelijke LAN party.

Ik zou graag 1x in de 2 maanden op een zaterdag de party willen laten plaatsvinden.
Aanvang tussen 11:00 en 12:00 uur en eindigd om 03.00 (indicatie).
Mocht je willen blijven slapen dan is dit bespreekbaar.

Indien je liever de LAN party bij jou wil houden dan is dit altijd een mogelijkheid voor mij. Helaas heb ik geen autorijbewijs dus ben afhankelijk van openbaar vervoer.

Is je interesse gewekt, of lijkt het je leuk om eens een LAN party bij te wonen, reageer gerust.
Dit mag via persoonlijk bericht of laat een bericht hieronder in de comment achter met verdere vragen of suggesties of contactgegevens. Ik zal je dan spoedig te woord staan.

Hopelijk tot gauw,

Alex

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQcOYbkDK-qhNx1rLl3EBf9f5jFct4Ta6wG6NGTRE-1t1IA4YQWHQ

Het is niet de bedoeling dat jij je ladderzat zuipt op een LAN. Hou het respectvol en gezellig. Dank u

[ Voor 124% gewijzigd door aliberto op 21-02-2017 22:01 ]

Kennis begint met informatie vergaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-10 17:11
Misschien ook handig om te vermelden uit welke omgeving je komt :)

Edit: te snel gelezen, vlissingen dus

[ Voor 23% gewijzigd door Ryatzu op 05-02-2017 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliberto
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-06 23:00
Ryatzu schreef op zondag 5 februari 2017 @ 11:32:
Misschien ook handig om te vermelden uit welke omgeving je komt :)

Edit: te snel gelezen, vlissingen dus
Haha ik heb er ook wel eens last van. Schaam je niet. Maar het stond in het begin van de advertentie zoals je zag. Ik ben bereid ook te reizen maar ben afhankelijk van openbaar vervoer of slaapplek.

Qua pc hoef Ik me momenteel geen zorgen te maken heb nieuwe Alienware laptop gekocht in december 2016 met GTX1080.

Bij mij thuis heb ik een 8 poort router en 16 poort switch. Eventueel heb ik voor de andere gamers 2 xbox360 controllers te leen.

Wel moet ik eerlijk zijn dat spellen die te veel flitsen niet voor mij weggelegd zijn. Dit i.v.m. epilepsie. Heb geen hele zware vorm eerder milde (no worries).

[ Voor 32% gewijzigd door aliberto op 21-02-2017 22:24 ]

Kennis begint met informatie vergaren.