Dag allen,
Even een 'gewetens'-vraagje.
Als startende zelfstandig ondernemer ben ik op zoek naar een geschikte laptop voor onderweg en op externe locaties. Ik werk met Photoshop en Première CC en heb behoefte aan een laptop met SSD van minimaal 512 gb.
Hij moet strak en compact zijn, minimaal i7, 8 gb en klaar voor de toekomst.
Praktisch gezien is de Acer Swift 3 een prima en mooie strakke laptop. Snel, stil, stijlvol, aluminium en MAC-waardig.
Toch ben ik gevallen voor de Spectre X360 13-w025nd.
Vergelijkbare eigenschappen, maar superstrak, beter geluid, net wat betere specificaties!... en een stuk duurder.
Voordeel van de Swift is de prijs en het grotere scherm, dus wellicht ook beter werkbaar op locatie.
Toch blijft het een flinke investering, en waarom dan niet toch voor de Spectre...
Het blijft bij mij hangen.. Graag jullie advies.
Is 13.3 inch überhaupt praktisch? Volgens mij scheelt het niet zoveel van mekaar.
Op kantoor beschik ik over een snelle multimedia Desktop.
Onderscheidende voordelen
Spectre €1499,-:
pricewatch: HP Spectre x360 13-w025nd
- Bang & Olufsen Audio
- Intel HD Graphics 620
- Intel Kaby Lake
- Intel Core i7-7500U
- 2 in 1 tablet/notebook
- Touchscreen
- Batterij
Swift 3 €1099,-:
pricewatch: Acer Swift 3 SF314-51-70U0
- HDMI uitgang
- SD-cardreader
- 14 inch
- Prijs
Even een 'gewetens'-vraagje.
Als startende zelfstandig ondernemer ben ik op zoek naar een geschikte laptop voor onderweg en op externe locaties. Ik werk met Photoshop en Première CC en heb behoefte aan een laptop met SSD van minimaal 512 gb.
Hij moet strak en compact zijn, minimaal i7, 8 gb en klaar voor de toekomst.
Praktisch gezien is de Acer Swift 3 een prima en mooie strakke laptop. Snel, stil, stijlvol, aluminium en MAC-waardig.
Toch ben ik gevallen voor de Spectre X360 13-w025nd.
Vergelijkbare eigenschappen, maar superstrak, beter geluid, net wat betere specificaties!... en een stuk duurder.
Voordeel van de Swift is de prijs en het grotere scherm, dus wellicht ook beter werkbaar op locatie.
Toch blijft het een flinke investering, en waarom dan niet toch voor de Spectre...
Het blijft bij mij hangen.. Graag jullie advies.
Is 13.3 inch überhaupt praktisch? Volgens mij scheelt het niet zoveel van mekaar.
Op kantoor beschik ik over een snelle multimedia Desktop.
Onderscheidende voordelen
Spectre €1499,-:
pricewatch: HP Spectre x360 13-w025nd
- Bang & Olufsen Audio
- Intel HD Graphics 620
- Intel Kaby Lake
- Intel Core i7-7500U
- 2 in 1 tablet/notebook
- Touchscreen
- Batterij
Swift 3 €1099,-:
pricewatch: Acer Swift 3 SF314-51-70U0