ECCp client recompilen met nieuwe GUI

Pagina: 1
Acties:

• Frenzy
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-12-2025
Wie kan de source van de ECCp client recompilen voor windhoos en er dan direct even een behoorlijke GUI aanvast plakken (liever zelfs een vette coole GUI)?
Eigenlijk zou ik het wel leuk vinden om zelf een toffe GUI te bakken die dan iemand anders erin kan compilen.. Ik heb die kennis niet helaas :(

• Ikarus
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ikarus

Nerd 1e klas

ff, LOL, een GUI maken is wel aardig wat werk vooral als je de app niet er voor hebt voor bereid dus ik denk dat niemand zo gek is omdat te doen :P

There are two major products that come out of Berkeley: LSD and UNIX.
We don't believe this to be a coincidence. -- Jeremy S. Anderson
In short: just say NO TO DRUGS, and maybe you won't end up like the Hurd people. -- Linus TorvaldsI

Verwijderd

Meestal hoe vetter en cooler de GUI, des te zwaarder de app is en dat gaat ten koste van je "kostbare" CPU-time...

Dus als extra uitdaging dan ook nog een zo min mogelijke CPU-belasting :)

Verwijderd

<edit>
Hier stond origineel dat ik dat wel eens wou proberen, maar is er geen GUI dan ?? Toen ik de source wou afhalen, zag ik dit :
http://www.nd.edu/~cmonico/eccp109/images/eccp109w.jpg

Ik dacht dat er enkel zo'n DOS-box achtig ding was, maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Wat wil je dan voor GUI ? :?
</edit>

• Frenzy
een mooie ipv van dit lelijke ding :)
en een behoorlijk icoontje. De UD client is bijvoorbeeld wel mooi.

• jeroon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 20:59
Op dinsdag 03 juli 2001 14:49 schreef _piranha_ het volgende:
Wat wil je dan voor GUI ? :?
vraag ik me ook af..ik vind dit een prima client zo, ziet er netjes uit, laat alles realtime zien, hij minimaliseerd tot icoontje in je taakbalk...alleen dat logo dan misschien, maar ja, om daar nou een hele nieuwe GUI voor te gaan bouwen..kan je beter gewoon een meeltje (inclusief logo) naar de maker van de huidige client sturen denk ik..

http://www.donorofniet.nl/

• Crack
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-04 09:17

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Als de client volledig hidden te installeren is, -zonder extra noodgrepen a la FireDaemon-, zou dat wat mij betreft zeer welkom zijn.
Ook vind ik de prioriteit van de huidige client wat aan de hoge kant. Een dnet-client kan je nu alleen via een truc ernaast laten draaien. Als er nu eens een schuifbar opzat waarmee je de prioriteit kan instellen, kan je de load over meerdere clients verdelen. :9
Een minimize- en een (echte) hide-button zijn ook een optie.

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

Verwijderd

Ja, maar da's al geen GUI meer rond de code schrijven he :) Dat is de functionaliteit van het programma al aanpassen naar uw eigen wensen >:) En ondanks het feit dat we de code zo kunnen afhalen (en dus in principe kunnen veranderen) zou ik toch eens moeten controleren of je zomaar je eigen 'op maat gemaakte versie' mag inzetten...
Mja, misschien dat ik het toch eens probeer om deze zomer een DPC-versie te maken, als de tijd het mij toelaat :Y) Want geef toe, voor een project van een paar maand offer je geen zomer op he...

• Crack
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-04 09:17

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Je vroeg d'r zelf om ;)

Maar ik kan me voorstellen, dat als je eenmaal een basis hebt, de GUI met enkele aanpassingen ook voor andere DPC-projecten inzetbaar is. G@H kan ook wel een betere GUI gebruiken.

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

• Ikarus
  • Niet online

Ikarus

Nerd 1e klas

* Ikarus ligt dubbel als ie de posts van Crack ziet
GUI schrijven is 1 niet simpel (waarom denkje dat d.net zo lang geen GUI had) en 2 een GUI maken die je rond meer dan een proggie kan gebruiken is al haast helemaal onmogelijk zonder dat jij zelf ook een van de hoofd devel mensen bent op zo een project :P

In short: just say NO TO DRUGS, and maybe you won't end up like the Hurd people. -- Linus TorvaldsI

• Frenzy
Ik snap het probleem nog niet helemaal. Het moet toch gewoon mogelijk zijn de canvas een bitmapje te geven bijvoorbeeld? De knopjes een beetje verplaatsen. Fontjes veranderen etc. Dat ding is toch in VC++ te compilen (heb ik gelezen), wat kan er dan zo moeilijk aan zijn?! Fill me in!

Overigens wordt dit erg offtopic voor DPC en gaat meer richting een softwareforum topic...

• Ikarus
  • Niet online

Ikarus

Nerd 1e klas

VC kan het dan wel compilen, maar dat betekent niet dat de client de hooks heeft om zich aan te laten sturen door een GUI

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-01 21:17

My

Wat een werkt voor... bijna nix

Hoe vaak per dag zie je die client nou???
Je load hem (nou wat zal het zijn?) 10 keer per dag? En dan kijk je er 5 tellen naar en je weet alles wat je wil weten en verkleind hem weer.

* My vind het een beetje overbodig >:)
Pagina: 1