Erg goedkope monitors aangeboden? Klopt dit?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.553 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-05 23:01
Misschien onterecht, maar ...deleted... biedt wel erg goedkoop vele monitoren aan.

Klopt dit wel? Monitors zijn vaak bijna helft van de prijs en nog geen jaar oud. 5 sterren reviews van velen binnen paar maanden sinds hij lid is.

Zou iemand hier eens naar kunnen kijken? Niet meteen een beschuldiging, maar ik vind het wat verdacht.

[ Voor 8% gewijzigd door Shodan op 04-02-2017 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobby1971
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-05 17:34
Shodan schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 20:13:
Misschien onterecht, maar (knip)biedt wel erg goedkoop vele monitoren aan.

Klopt dit wel? Monitors zijn vaak bijna helft van de prijs en nog geen jaar oud. 5 sterren reviews van velen binnen paar maanden sinds hij lid is.

Zou iemand hier eens naar kunnen kijken? Niet meteen een beschuldiging, maar ik vind het wat verdacht.
Er is een "meld misbruik" knop bij de advertentie. Bij twijfel kun je daar een melding doen. Dan hoef je geen topic aan te maken waarin je (wellicht goed bedoeld) iemand zonder concreet bewijs toch verdacht maakt.

[ Voor 4% gewijzigd door mobby1971 op 05-02-2017 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Kan ik doen, maar dan nog, is het terecht denk je? Ik edit anders mijn post wel. Als jij de link ook weg haalt uit de quote.

[ Voor 22% gewijzigd door Shodan op 04-02-2017 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik zie eigenlijk geen probleem met dit topic.
Kris123 kan zich toch ook verdedigen mocht hij dat willen?

Ben ik nou zo dom of zijn jullie nou zo slim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbhc
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-05 21:47
Ik snap dit topic niet. Hij heeft 4 schermen te koop staan dat is nou niet echt schokkend. Zeker omdat de schermen al relatief oud zijn. Ik weet niet waar je de nog geen jaar oud vandaan haalt.

Mijn vuistregel voor 2e hands spullen is; 1e jaar * 0,7 Elk jaar ouder weer * 0,7

[ Voor 54% gewijzigd door jbhc op 04-02-2017 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Nou...

0 posts op forum
0 posts op frontpage
33 advertenties geplaatst
Vrij nieuwe hardware
Vrij lage prijs

Ik ben wel benieuwd hoe hij aan die monitoren is gekomen.

Ben ik nou zo dom of zijn jullie nou zo slim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbhc
Juup schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 21:43:
Nou...

0 posts op forum
0 posts op frontpage
Vrij nieuwe hardware
Vrij lage prijs

Monitoren van +1 jaar nieuw? Wat een onzin. Ik zie wel veel merkwaardigere advertenties dan dit.

[ Voor 3% gewijzigd door jbhc op 04-02-2017 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:21
Zijn inmiddels al wat oudere monitoren. De reacties zijn er ook.
Misschien een persoon die makkelijk aan monitoren kan komen (2e hands) en deze dan hier plaatst. Is een optie. Maar dusver ziet het er gewoon ok uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:24
Ja idd ik snap het probleem ook niet echt.
Misschien hien koopt hin ze in voor een leuk prijsje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Juup schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 21:43:
Nou...

0 posts op forum
0 posts op frontpage
Vrij nieuwe hardware
Vrij lage prijs

Want op Tweakers posten is de enige manier om aan monitoren te komen? Lekker schandpaal topic weer dit...
Iemand biedt een paar monitoren aan, dat moet haast wel oplichterij zijn, waarschijnlijk in opdracht van de FBI :+

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

Stomp niet af, blijf slijpen

De reacties op kris123 zijn/haar advertenties zijn door zat accounts die al langer bestaan. Deze persoon handelt gewoon zéér correct gezien zijn /haar behaalde score.

Stomp niet af, blijf slijpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

jbhc schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 21:37:
Ik snap dit topic niet. Hij heeft 4 schermen te koop staan dat is nou niet echt schokkend.
Op dit moment heeft ie 22 advertenties open staan (waarvan 18 de status gereserveerd hebben) en 19 beoordelingen voor een succesvolle verkoop van een monitor. Dat gaat dus wel meer richting grootschalige handel dan particuliere verkoop.

Hoe dan ook, T.net kan moeilijk bij meneer langsgaan en controleren of de monitoren op legitieme wijze verkregen zijn. Zolang T.net geen signalen heeft dat er iets niet kosher is kan je weinig actie verwachten tegen deze user.

[ Voor 8% gewijzigd door fsfikke op 04-02-2017 23:22 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Punt is meer dat hij de beeldschermen veel goedkoper aanbiedt dan anderen en dat ze vaak nog origineel in de verpakking zitten. Ik vind het vreemd dat hij ze zo goedkoop aanbiedt, hij kan er makkelijk meer voor krijgen.

Maar inderdaad uiteraard hoeft dit niet te betekenen dat er iets fout zit. Maar hij wil er sowieso erg snel van af.

Misschien heeft hij gewoon een lading ergens opgekocht van een winkel die er vanaf wilde ofzo. Ik zal hem eens een bericht sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbhc
fsfikke schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 23:21:
Op dit moment heeft ie 22 advertenties open staan (waarvan 18 de status gereserveerd hebben) en 19 beoordelingen voor een succesvolle verkoop van een monitor.
Je hebt gelijk. Ik heb niet goed gegeken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-05 11:25
Het is geen particuliere handel inderdaad. Meeste beoordelingen hebben het over "originele verpakking", "stickers er nog op" en dan zoveel stuks allemaal monitoren.

Maar helaas lijkt dit tegenwoordig steeds meer te gebeuren in de V&A waarmee de indruk wordt gewekt dat het allemaal gewoon mag.

Probleem hier vind ik wel dat de tweaker die ze aanbiedt, hiermee wel onder zijn verplichtingen als handelaar uitkomt door zich voor te doen als particulier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kris123
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11-12-2019
Dank je voor deze topic en reacties.
Ik doe deze werk als part time en ik werk fulltime in een monitor manufacture Dus ik koop rechtstreeks bij manufacture, niet bij een reseller. Daarom zo goed koop en ik koop niet alleen 1 maar paar pallets. En ik doe ook exporteren naar Afrika. Alleen mooiere modellen verkoop ik 1 voor 1 met factuur en garantie. Voor manufactuur datum, zet ik gewoon dat die paar maanden oud is want ik krijg niet 1 om precies optezetten. Maar paar van zelfde model dus ik ga niet bij elke monitor veranderen. Als jullie nog meer informatie wilt laat mij weten. Dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 880245

Kris123 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 15:14:
Dank je voor deze topic en reacties.
Ik doe deze werk als part time en ik werk fulltime in een monitor manufacture Dus ik koop rechtstreeks bij manufacture, niet bij een reseller. Daarom zo goed koop en ik koop niet alleen 1 maar paar pallets. En ik doe ook exporteren naar Afrika. Alleen mooiere modellen verkoop ik 1 voor 1 met factuur en garantie. Voor manufactuur datum, zet ik gewoon dat die paar maanden oud is want ik krijg niet 1 om precies optezetten. Maar paar van zelfde model dus ik ga niet bij elke monitor veranderen. Als jullie nog meer informatie wilt laat mij weten. Dank je
Lees dit nog eens door: V&A FAQ
Wat mag ik aanbieden in V&A?

2) Het mogen geen courante producten zijn die op dat moment ook in de Pricewatch staan, aangezien in dat geval een directe concurrentie met de betalende shops in de PriceWatch ontstaat en dat is niet gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Niet online
Vrijwel alles staat in de PW... Kan direct bijna heel V&A verwijderd worden ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

RGAT schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 15:56:
Vrijwel alles staat in de PW... Kan direct bijna heel V&A verwijderd worden ;)
Heb je mijn link wel gelezen? Het gaat hierbij om dat je nieuwe producten verkoopt die voor een hoge bedrag in de PW aangeboden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Niet online
Anoniem: 880245 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 15:59:
[...]

Heb je mijn link wel gelezen? Het gaat hierbij om dat je nieuwe producten verkoopt die voor een hoge bedrag in de PW aangeboden worden.
Heb je V&A wel eens gezien? Zat producten die nieuw/zo goed als nieuw zijn... Tweakers crew heeft hier nog nooit een probleem van gemaakt, als je iets vermoedt maak je een melding erover via de mooie knop die daarvoor is, kijkt Tweakers wel of Tweakers het goed vindt of niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RGAT schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 17:04:
[...]

Heb je V&A wel eens gezien? Zat producten die nieuw/zo goed als nieuw zijn... Tweakers crew heeft hier nog nooit een probleem van gemaakt, als je iets vermoedt maak je een melding erover via de mooie knop die daarvoor is, kijkt Tweakers wel of Tweakers het goed vindt of niet...
Ik zeg niet dat alle advertenties zich aan deze regels houden of dat de crew (stiekem?) het niet toelaat. Het is alleen zo dat het er naar uitziet dat de advertenties van bovengenoemde zich in strijd met het reglement van Tweakers zijn. Maar zou graag horen hoe de crew daar overdenkt.

@Anoniem: 27535 @Microkid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-05 22:07

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Het betreft hier gewoon 2e hands producten die al enkele maanden tot zelfs een jaar oud zijn. Derhalve is er geen concurrentie met nieuwe producten in de Pricewatch en zien we hier geen probleem in.
Mocht je een advertentie niet vertrouwen, dan kan je ons altijd even een mailtje sturen ipv een topic aanmaken.

[ Voor 22% gewijzigd door Microkid op 08-02-2017 17:51 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.