Race Wiel voor PC/Xbox

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejona100
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-05-2021
Hoi!

Ik ben op zoek naar een goed entry-level stuur en pedalen set voor PC/Xbox360. Budget valt tussen 200-250 euro ongeveer.

Ik heb zelf al wat gezocht en ben deze tegengekomen, deze kan ik van alternate bestellen en heb ik de betere pedalen set er bij voor 50 euro.
https://tweakers.net/pric...-t150-rs-blauw-zwart.html

Alternate Link: https://www.alternate.be/...duct/1318426?event=search

Nu is deze wel voor PC/PS3 en vind ik niet meteen een versie voor xbox.

PC is allesinds mijn hoofdplatform maar ik heb de indruk dat racegames wat populairder zijn op console dus het zou de prijs wel zachter maken als hij ook werkt met mijn xbox360.

Ook heb ik gelezen dat veel logitech sturen een zeer luid servo geluid produceren, klopt dit? En zo ja, welke zou ik zeker moeten ontwijken?

Thanks!

[ Voor 7% gewijzigd door dejona100 op 04-02-2017 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emperalhero
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 31-05-2022
De xbone/pc versie is de thrustmaster tmx. Geen persoonlijke ervaringen mee voor de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 12:01
Niet een idee om een ouder XBox 360 Wireless steering wheel voor weinig op de kop te tikken? Werkt ook op de PC.
Anders zoeken naar een ouder Fanatec wheel?

Denk dat het wel lastig gaat zijn om nog wat te vinden voor de 360.. Niet echt meer up-to-date... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejona100
Emperalhero schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 22:00:
De xbone/pc versie is de thrustmaster tmx. Geen persoonlijke ervaringen mee voor de rest.
Heb het net even opgezocht, die is niet compatibel met de 360, enkel xbone. Valt te verwachten allesinds van nieuwere sturen.
JRacer schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 22:46:
Niet een idee om een ouder XBox 360 Wireless steering wheel voor weinig op de kop te tikken? Werkt ook op de PC.
Anders zoeken naar een ouder Fanatec wheel?

Denk dat het wel lastig gaat zijn om nog wat te vinden voor de 360.. Niet echt meer up-to-date... :-)
Ja je hebt gelijk, ik denk dat ik die hoop voor 360 compatibiliteit zal laten vallen. De PC alleen heeft al een mooi aanbod aan racegames.

Zijn er in deze kosten categorie nog opties waar ik zeker eens moet naar kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15-07 19:59
Ik heb evt een Fanatec csr stuur voor je die ik niet meer gebruik, die werkt zowel op PC als Xbox 360.
Dm maar even als je interesse hebt.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejona100
skreppiedoe schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 23:51:
Ik heb evt een Fanatec csr stuur voor je die ik niet meer gebruik, die werkt zowel op PC als Xbox 360.
Dm maar even als je interesse hebt.
Bedankt voor het aanbod maar ben van plan om nieuw te kopen. Was je blij met dat fanatec stuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
dejona100 schreef op zondag 5 februari 2017 @ 00:08:
[...]

Bedankt voor het aanbod maar ben van plan om nieuw te kopen. Was je blij met dat fanatec stuur?
Aha vandaar, het Fanatec stuur voldeed uitstekend . Ik heb verleden jaar als vervanger een Thrustmaster TX gekocht zodat ik ook op de XOne met een stuur kan racen.
En die bevalt ook uitstekend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejona100
skreppiedoe schreef op zondag 5 februari 2017 @ 00:16:
[...]

Aha vandaar, het Fanatec stuur voldeed uitstekend . Ik heb verleden jaar als vervanger een Thrustmaster TX gekocht zodat ik ook op de XOne met een stuur kan racen.
En die bevalt ook uitstekend. :)
Een vriend van me heeft die TX met XBOne, heb er een uurtje of 2 mee gespeeld en vond hem echt fantastisch! De eigenlijke reden waarom ik aan het kijken ben voor mijn eigen set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Ik heb m zelf alleen nog maar gebruikt op de PC, maar dat zal niet veel uitmaken lijkt me. Binnenkort als ik wat meer tijd heb maar eens beginnen met Project Cars op de XOne met het TX stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejona100
skreppiedoe schreef op zondag 5 februari 2017 @ 00:28:
Ik heb m zelf alleen nog maar gebruikt op de PC, maar dat zal niet veel uitmaken lijkt me. Binnenkort als ik wat meer tijd heb maar eens beginnen met Project Cars op de XOne met het TX stuur.
Welke games speel je dan vooral op PC? hardcore racing sims of meer Need for Speed type games?

Ik ben iemand die eerder racing sims zal spelen en ik vraag me ietwat af wat het aanbod hiervoor is op PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Ik heb vooral F1 2016 gespeeld, vroeger heb ik GTR en GTR 2 grijs gespeeld. Op de PC heb je oa: Project Cars, Asetto Corsa, iRacing, rFactor 2.
Dat zijn allemaal Sim racers als ik t goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik heb even wat aangepast naar iets wat gangbaarder is op dit forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchRookie007
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-07 23:39
Als je voor de de normale TX ga zou ik zowieso later andere pedalen nemen. T3PA minimaal. Of toch de TX Leather Edition nemen want dan zit ie er al bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Readdy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:46
Heey dejona100,

Ik ben zelf een simrace fanaat en ik kan je vertellen dat de TX Leather Edition echt een hele mooi stuur is. Ik heb dan nog wel wat extra geld er bij gegooid dooreen Ferrari F1 stuur, een Th8-a shifter en een sequential knob er bij te kopen, maar dan heb je ook echt een fantastische rig.

Zelf speel ik de volgende games:
Project CARS
F1 2010-2016
F1 Challenge 99,02(VB mod all seasons)
rFactor
rFactor 2
GTR 2
GTR Legends
Race Injection
Grand Prix 3
Grand Prix 4
Assetto Corsa
Automobilista

En bij al deze games werkt het het geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejona100
bedankt voor de antwoorden allemaal :)

Die TX lijkt me wel wat duur voor een eerste stuur, ik vind hier een voor xbox one alleen van 250, wat nutteloos is voor me, en een van 450 voor pc en xbox one, wat veels te duur is :p

Ik heb hier wel een interessante aanbieding gevonden op alternate voor een G29;

https://www.alternate.be/...&utm_campaign=lowerfunnel

290 euro voor een 400 euro stuur en pedalen set? klinkt goed! iemand ervaring met de g29?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FightingAce
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
dejona100 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:57:
bedankt voor de antwoorden allemaal :)

Die TX lijkt me wel wat duur voor een eerste stuur, ik vind hier een voor xbox one alleen van 250, wat nutteloos is voor me, en een van 450 voor pc en xbox one, wat veels te duur is :p

Ik heb hier wel een interessante aanbieding gevonden op alternate voor een G29;

https://www.alternate.be/...&utm_campaign=lowerfunnel

290 euro voor een 400 euro stuur en pedalen set? klinkt goed! iemand ervaring met de g29?
Is technisch volgens mij niet veel meer dan een rebranded G27. Prima dus, zeker in een aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:48
FightingAce schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 16:01:
[...]

Is technisch volgens mij niet veel meer dan een rebranded G27. Prima dus, zeker in een aanbieding.
Rempedaal is iets beter, verder grotendeels gelijk idd. Heb ze allebei gehad (g29 nu nog).

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejona100
Sn3gG3l schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 16:49:
[...]

Rempedaal is iets beter, verder grotendeels gelijk idd. Heb ze allebei gehad (g29 nu nog).
Heeft die g29 last van luide force feedback? En kan je het stuur losmaken van de base voor het te vervangen/upgraden?

[ Voor 12% gewijzigd door dejona100 op 07-02-2017 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
dejona100 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 17:02:
[...]

Heeft die g29 last van luide force feedback? En kan je het stuur losmaken van de base voor het te vervangen/upgraden?
Ik vind het zelf totaal niet luid maar ben ook een loeiende 290x gewend. Stuur kun je volgens mij niet een andere opzetten maar misschien dat sommige modders dat weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejona100
Sn3gG3l schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 18:26:
[...]

Ik vind het zelf totaal niet luid maar ben ook een loeiende 290x gewend. Stuur kun je volgens mij niet een andere opzetten maar misschien dat sommige modders dat weten.
thx voor je info!

Ook had ik graag nog iets gevraagd over mijn algemene setup, mijn bureau stoel kan je niet vast zetten dus die rolt redelijk gemakkelijk weg. De hele boel staat wel op tapijt dus zo erg is het niet maar ik vroeg me af of dit een probleem vormt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
dejona100 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 18:33:
[...]

thx voor je info!

Ook had ik graag nog iets gevraagd over mijn algemene setup, mijn bureau stoel kan je niet vast zetten dus die rolt redelijk gemakkelijk weg. De hele boel staat wel op tapijt dus zo erg is het niet maar ik vroeg me af of dit een probleem vormt?
Ligt eraan hoe hardcore racer je bent. Vaste stoel is fijner maar heb ik ook geen goede voor. Race ook gewoon in bureaustoel. Stuur zelf heb ik op een wheelstand pro, hoef ik niet elke keer aan mn bureau dat stuur vast te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejona100
Sn3gG3l schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 18:37:
[...]

Ligt eraan hoe hardcore racer je bent. Vaste stoel is fijner maar heb ik ook geen goede voor. Race ook gewoon in bureaustoel. Stuur zelf heb ik op een wheelstand pro, hoef ik niet elke keer aan mn bureau dat stuur vast te maken.
oke, dat lijkt me dan een 120 euro optie dat er later zal bijkomen als ik me er echt in verdiep, thanks.

Even een stand van zaken:

Momenteel gaat het tussen de Logitech G29 en de Thrustmaster T300 RS

G29: https://www.alternate.be/...iel/html/product/1209469?

T300 RS: https://www.afuture.nl/product/2422492/thrustmaster-t300rs

Na wat opzoek werk heb ik gevonden dat:

- De T300 heeft een betere, vlottere FF, kleinere deadzone en een groter, realistischer stuur
- De G29 heeft betere pedalen met koppeling en een betere bouwkwaliteit en minder defecten ivm de FF motor

Nu zou ik van mensen met ervaring moeten horen of dat tandwielensysteem van de g29 weg neemt van de ervaring of niet.

Hiernaast maak ik me ook zorgen over de slechte kwaliteitsreputatie van thrustmaster en de ervaring van de pedalen. Het feit dat er geen koppeling pedaal is vind ik niet zo erg, het gaat me eerder over het algemeen gevoel van die pedalenset. Maar wat ik zeker niet wil is 250 euro uitgeven om dan de kans te lopen dat hij zeer snel de FF motor zal uitbranden.

Elke input is welkom! :)
thx

[ Voor 53% gewijzigd door dejona100 op 08-02-2017 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [MAUS]
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-07 23:18
dejona100 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 18:54:
[...]

oke, dat lijkt me dan een 120 euro optie dat er later zal bijkomen als ik me er echt in verdiep, thanks.

Even een stand van zaken:

Momenteel gaat het tussen de Logitech G29 en de Thrustmaster T300 RS

G29: https://www.alternate.be/...iel/html/product/1209469?

T300 RS: https://www.afuture.nl/product/2422492/thrustmaster-t300rs

Na wat opzoek werk heb ik gevonden dat:

- De T300 heeft een betere, vlottere FF, kleinere deadzone en een groter, realistischer stuur
- De G29 heeft betere pedalen met koppeling en een betere bouwkwaliteit en minder defecten ivm de FF motor

Nu zou ik van mensen met ervaring moeten horen of dat tandwielensysteem van de g29 weg neemt van de ervaring of niet.

Hiernaast maak ik me ook zorgen over de slechte kwaliteitsreputatie van thrustmaster en de ervaring van de pedalen. Het feit dat er geen koppeling pedaal is vind ik niet zo erg, het gaat me eerder over het algemeen gevoel van die pedalenset. Maar wat ik zeker niet wil is 250 euro uitgeven om dan de kans te lopen dat hij zeer snel de FF motor zal uitbranden.

Elke input is welkom! :)
thx
Het is inmiddels al weer een poosje terug, maar zou je misschien wat kunnen zeggen over welk stuur het uiteindelijk is geworden en hoe het bevalt?
Zit momenteel eenzelfde afweging te maken aangezien beide sturen vanuit duitsland op dit moment onderweg zijn (ze waren opeens allebei in de aanbieding afgelopen week bij Amazon voor een zeer schappelijke prijs). Ik heb er echter maar 1 nodig dus er gaat 1 stuur terug of op V&A, echter ik kom er nog niet zo makkelijk uit welk stuur ik zou moeten houden.

Zoals je hierboven reeds zelf aangeeft lijkt de T300RS het mooiste basis stuur te zijn, gewoon een echt goede unit met realistische FFB, echter op internet is veel te lezen over de QC bij Thrustmaster waardoor ik er niet gerust op ben dat het stuur werkt en blijft werken.
De Logitech G29 is een wat completer model (heb deze voor dezelfde prijs kunnen scoren als de TM echter met schakelpook) met betrouwbaardere techniek, maar is dan ook wat minder realistisch qua FFB.

Ik ga het stuur gebruiken voor 'casual' racing. Hij zal soms weken in de kast liggen zonder gebruikt te worden, heb helaas niet zo veel tijd hiervoor als ik zou willen. Dat neemt niet weg dat ik wel graag een mooi stuur wil.

Als ik op Amazon kijk naar gebruikersreviews zie ik (vreemd genoeg) ongeveer eenzelfde verdeling in goede/slechte reviews bij de t300RS / G29. Het lijkt er dus op dat bij beide apparaten problemen zich voordoen waar enkele mensen mee kampen. Echter op andere fora is juist over de t300rs erg veel te vinden qua QC.

Ik vroeg me dus met name af welke het is geworden en waarom? En mocht het de t300rs zijn geworden, hoe bevalt de kwaliteit van het stuur, hebben zich al problemen voorgedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:33
Uitgaande van de ervaring van een aantal racematen van mij welke met beide stuurtjes hebben gerden, is de Thrustmaster merkbaar 'fijner' om mee te racen. Het systeem met banden i.p.v. tandwielen is gewoon een stuk beter.

Echter, de racestuurtjes van Thurstmaster zijn vrij fragiel. Ik ken bijna niemand die geen gezeik met z'n TX heeft gehad. Ik heb 'em zelf ook terug moeten sturen. Daar doen ze bij Thrustmaster overigens niet moeilijk over, maar echt sterk is het spul allemaal niet.

Overigens, de T300 werkt enkel op de PC/PS4/. Niet op de PC/Xbox. Daarvoor moet je de TX voor hebben. De stuurtjes zijn verder identiek (behalve het standaard stuurwiel dan, het standaard Ferrrari 458 stuurwiel van de TX is ruk).

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [MAUS]
@Rossi46 Bedankt voor je reactie!

Qua bouwkwaliteit lijkt de G29 dan toch wel de voorkeur te hebben boven de T300rs, ik vraag me dan alleen wel een beetje af wat dan de voordelen zijn t.o.v. de DFGT (die ik nu heb), behalve het wat completere pakket (H-shifter & goede pedalen). De deadzone blijft dan uiteraard en je gaat niet de fijne FFB krijgen van de thrustmaster.

Ik vind het overigens niet erg mocht er een defect komen om het op te laten lossen door TM, ik ben er alleen een beetje huiverig voor dat het heel snel nodig is en/of meerdere keren wat ik op het internet regelmatig tegen kom.

Wat is jouw ervaring daarmee @Rossi46, hebben jij en/of je vrienden nu wel een fijn werkend stuur of blijft het gedoe om een werkend apparaat te krijgen? Ik hoop hem natuurlijk wel iets langer dan 2 jaar te kunnen gebruiken, als de TM uiteindelijk weer na de garantieperiode stuk gaat is het natuurlijk zonde. Hoewel ik op internet toch wel lees dat de meeste stuurtjes binnen een periode van enkele weken tot enkele maanden stuk gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 21:34
[MAUS] schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 20:12:
@Rossi46
Hoewel ik op internet toch wel lees dat de meeste stuurtjes binnen een periode van enkele weken tot enkele maanden stuk gaan.
Ik zit hier nog met een G25 stuur uit 2007 ;-)
en werkt nog goed + wheelstand pro

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [MAUS]
ravw schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 20:34:
[...]

Ik zit hier nog met een G25 stuur uit 2007 ;-)
en werkt nog goed + wheelstand pro
Ik doelde ook meer op de t300rs. Van wat ik er nu terug kan vinden lijken de Logitechs inderdaad wat betrouwbaarder. Vandaar ook het dilemma welk stuur te nemen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
@[MAUS]

Heel lastig om daar iets over te zeggen. Toevallig is een paar weken geleden de TX van iemand overleden na het verstrijken van de garantie, die heeft dus een nieuwe base moeten kopen. Aan de andere kant is de G29 nog niet lang genoeg op de markt om een oordeel te vellen over de kwaliteit op de lange termijn van de dat model.

Zit je echt op de grens van je budget en denk je dat je de komende jaren dat niet kan verruimen, dan zou ik voor de G29 gaan. Dat lijkt een veiliger keus te zijn. Is dat minder een issue, dan zou ik de TX nemen. Bij de TX heb je ook meer opties (verschillende aanvullende pedalen, andere stuurtjes, etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [MAUS]
Dank voor je reply, ik denk dat ik uiteindelijk toch voor de G29 ga.

Natuurlijk is betrouwbaarheid geen zekerheid, maar gezien de goede score hierin van de G25 en G27 vertrouw ik er wel op dat de G29 net zo goed zal zijn, zeker gezien het feit dat de G29 vrijwel hetzelfde is als de G27.

Het grootste minpunt aan de 300rs is voor mij op dit moment de prijs, ik heb de G29+shifter kunnen bestellen voor exact dezelfde prijs als de T300rs (beiden voor ca. €200). De G29 is dus helemaal compleet waar de t300rs eigenlijk nog sowieso nieuwe pedalen nodig heeft (+€100) en dan nog een shifter (+€140). Dit maakt de t300rs uiteindelijk 2x zo duur voor dezelfde uitrusting. Natuurlijk staat er dan wel een betere setup (volgens de reviews), maar ik vind het totaalpakket wat te duur worden voor hoe ik er gebruik van maak. Ik ben geen die-hard racer op de pc, dus het hoeft voor mij (op dit moment) nog niet perfect te zijn, ik ben met name op zoek naar een serieuze upgrade van mijn DFGT (met name shifter en betere pedalen). Out-of-the-box verwacht ik dat de G29 hier beter in slaagt ondanks de wat verouderde techniek.

Daarnaast denk ik dat ik me qua prijs geen bult kan vallen aan de G29, mocht ik over een jaar of 2 alsnog een upgrade willen verwacht ik niet heel veel te hoeven verliezen op dit stuur en wellicht dat er tegen die tijd wat betrouwbaardere opties zijn van thrustmaster in dezelfde prijscategorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
[MAUS] schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 12:33:
Dank voor je reply, ik denk dat ik uiteindelijk toch voor de G29 ga.

Natuurlijk is betrouwbaarheid geen zekerheid, maar gezien de goede score hierin van de G25 en G27 vertrouw ik er wel op dat de G29 net zo goed zal zijn, zeker gezien het feit dat de G29 vrijwel hetzelfde is als de G27.

Het grootste minpunt aan de 300rs is voor mij op dit moment de prijs, ik heb de G29+shifter kunnen bestellen voor exact dezelfde prijs als de T300rs (beiden voor ca. €200). De G29 is dus helemaal compleet waar de t300rs eigenlijk nog sowieso nieuwe pedalen nodig heeft (+€100) en dan nog een shifter (+€140). Dit maakt de t300rs uiteindelijk 2x zo duur voor dezelfde uitrusting. Natuurlijk staat er dan wel een betere setup (volgens de reviews), maar ik vind het totaalpakket wat te duur worden voor hoe ik er gebruik van maak. Ik ben geen die-hard racer op de pc, dus het hoeft voor mij (op dit moment) nog niet perfect te zijn, ik ben met name op zoek naar een serieuze upgrade van mijn DFGT (met name shifter en betere pedalen). Out-of-the-box verwacht ik dat de G29 hier beter in slaagt ondanks de wat verouderde techniek.

Daarnaast denk ik dat ik me qua prijs geen bult kan vallen aan de G29, mocht ik over een jaar of 2 alsnog een upgrade willen verwacht ik niet heel veel te hoeven verliezen op dit stuur en wellicht dat er tegen die tijd wat betrouwbaardere opties zijn van thrustmaster in dezelfde prijscategorie.
Als je van plan bent om veel van de shifter gebruik te maken, dan kan ik je helemaal volgen.

Zelf vind ik dit soort shifters (en ook koppelingspedalen) dermate onrealistisch aanvoelen, dat ik die behoefte niet voel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [MAUS]
Rossi46 schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 12:38:
[...]

Als je van plan bent om veel van de shifter gebruik te maken, dan kan ik je helemaal volgen.

Zelf vind ik dit soort shifters (en ook koppelingspedalen) dermate onrealistisch aanvoelen, dat ik die behoefte niet voel.
Het verschilt een beetje welke game ik speel, maar het liefst zou ik handgeschakelde auto's ook echt handgeschakeld willen rijden. Dus bijvoorbeeld de wat lower-end wagens in project cars of forza (pc).
Verder vind ik ook gewoon €200,- het maximum wat ik er nu voor over heb, gezien het beperkte gebruik en bij de thrustmaster moet je eigenlijk wel sowieso de betere pedalen kopen om er echt leuk mee te kunnen rijden. Van wat ik er van begrijp zijn de standaard pedalen van de thrustmaster niet beter dan mijn huidige pedalen bij de driving force gt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Dat zijn de TP3A pedalen ook niet overigens ;) Daarvoor moet je echt de TP3A Pro pedalen kopen.

Pagina: 1