Opzoek naar een leeco le pro 3, roze!

Pagina: 1
Acties:
  • 213 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermuppet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-07 16:32
De telefoon van moeders de vrouw krijgt kuren, dus is ze zelf opzoek gegaan naar een vervanger, waarschijnlijk kwam ze tijdens het bestellen van mascara, nagelgerei en andere vrouwelijke prelaria de leeco pro 3 tegen, met aan mij de vraag kan dat zomaar?

Nu ben ik zelf niet zo van het moeilijk doen, dus dacht bestel het ding gewoon in Nederland, weet ik (vrij) zeker dat er een internationale ROM op zit en dingen als Gapps.

Helaas blijkt de kleur roze lastig te krijgen.

Dus het ziet ernaar uit dat ik het ding toch uit het buitenland moet gaan halen en hoop hier wat snel advies in te winnen.

Mijn uitgangspunt is, simpel is beter.

Ik wil zo'n 400 euro per stuk uitgeven, zoek er namelijk 2 in het roze.

Wil het liefst niet buiten de EU, zodat ik moet flashen of Gapps installeren. Rommel graag met roms en dergelijke, maar ook de tijd die het kost met verzenden, en de douane staan me tegen.

Is er een betrouwbare optie binnen de EU en als ik toch buiten de EU moet bestellen, waar dan het snelst en met het minste gedoe?

Elk advies meer dan welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Het Shopping Forum is niet bedoeld voor dit soort vragen, hier zet ik dan ook een slotje op. Je kan je vraag opnieuw in Mobile Aankoopadviesforum plaatsen, maar let er daar op dat je je wel aan de daar geldende regels houdt.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.