Carglass bellen voor pitje in scherm

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 161119

Topicstarter
Een tijdje heb ik het beeldscherm van mijn MBPr (mid 2015) niet schoongemaakt en vandaag dat toch maar eens gedaan. Nu blijkt 1 van de vuiltjes geen viezigheid te zijn, maar een heus pitje in het beeldscherm. Geen kras, geen barst, maar een klein irritant 'gaatje' midden in m'n beeld.

Helaas is dat niet weg te poetsen dus, en volgens Apple zal je toch het hele beeldscherm moeten vervangen als dat pitje mij echt gaat irriteren. Zonde zeg, want het ding is nog geen jaar geleden aangeschaft.

Nu kun je voor je auto bij de kleinste kras naar Carglass of een concurrent. En niet om een ludiek idee te opperen, maar zouden ze raar opkijken als ik vraag hetzelfde te doen met de glasplaat van mijn beeldscherm? Iemand ervaringen met een diy oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
-

[ Voor 98% gewijzigd door Firefly III op 21-10-2019 09:54 . Reden: Leeg ivm privacy ]

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:17

Rmg

Autoglas boren ze een paar millimeter uit en vullen ze met hars. Gaat je niet lukken met het dunne glas van je scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascension
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:38
Carglass poetst geen barstjes weg maar vult ze met hars zodat ze niet verder scheuren, de barst blijft gewoon zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aawe mwan
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-07 22:32

aawe mwan

Wat ook leuk is:

Nu kun je voor je auto bij de kleinste kras naar Carglass of een concurrent.
Alleen omdat de verzekering het betaalt, zo'n reparatie van een voorruit is namelijk heel erg duur. Putjes repareren ze tegenwoordig niet meer, alleen sterretjes. Zelfs bij een stevige autoruit kan de reparatie mislukken, zodat er alsnog een nieuwe ruit in moet.

[ Voor 3% gewijzigd door aawe mwan op 04-02-2017 18:32 ]

„Ik kan ook ICT, want heel moeilijk is dit niet”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-07 17:39
Klopt. 1 keer gehad.
3 maanden auto en terug van de wintersport een steentje.
Naar carglass gegaan en op eigen kosten laten reparereren.
Heel de ruit barstte en toen maar de verzekering gebeld.
Schade 1200 euro

Maar nu terug naar je laptop.
Opvullen met hars gaat niet lukken daar er ook aan de andere kant druk op gezet moe worden voor het uitharden.
Pagina: 1