Dag allemaal,
Sinds een paar uur werken mijn muis en toetsenbord ineens niet meer goed.
Mijn vraag:
Mijn muis en toetsenbord haperen. Om de twee seconden valt de connectie weg. De woorden die ik type tijdens het wegvallen worden daarna wel op het scherm getoond.
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is en wat ik zou kunnen doen om dit op te lossen?
Relevante software en hardware die ik gebruik:
iMac (27 inch, Late 2013)
Sierra 10.12.3
3,4 GHz Intel Core i5
8 GB 1600 MHz DDR3
NVIDIA GeForce GTX 775M 2048 MB
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb al een muis met draad aangesloten, maar deze hapert op dezelfde manier als de magic mouse. Het lijkt dus niet aan de connectie te liggen.
Daarnaast is mijn iMac al een tijdje niet vooruit te branden qua snelheid in opstarten van programmatuur.
Alvast heel erg bedankt!
Jos
Sinds een paar uur werken mijn muis en toetsenbord ineens niet meer goed.
Mijn vraag:
Mijn muis en toetsenbord haperen. Om de twee seconden valt de connectie weg. De woorden die ik type tijdens het wegvallen worden daarna wel op het scherm getoond.
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is en wat ik zou kunnen doen om dit op te lossen?
Relevante software en hardware die ik gebruik:
iMac (27 inch, Late 2013)
Sierra 10.12.3
3,4 GHz Intel Core i5
8 GB 1600 MHz DDR3
NVIDIA GeForce GTX 775M 2048 MB
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb al een muis met draad aangesloten, maar deze hapert op dezelfde manier als de magic mouse. Het lijkt dus niet aan de connectie te liggen.
Daarnaast is mijn iMac al een tijdje niet vooruit te branden qua snelheid in opstarten van programmatuur.
Alvast heel erg bedankt!
Jos
[ Voor 4% gewijzigd door Wawwol op 04-02-2017 14:39 ]