Hallo medetweakers,
Sinds vandaag heb ik 3x de Dell U2515H monitor.
Alleen het aansluiten wil niet helemaal zoals ik wil..
1e monitor is aangesloten via HDMI-HDMI
2e monitor is aangesloten via Displaylink - Displaylink
3e monitor is aangesloten via Displaylink (2e monitor) - mDisplaylink
Het probleem nu is dat de 3e monitor alleen wil dupliceren van het 2e scherm met de daisy chain uitgeschakeld (klinkt logisch).
Zodra ik daisy chain aan zet springen beide schermen op zwart en gaat de 1e monitor als main monitor en worden de andere niet meer gezien.
Zie ik nog iets over het hoofd wat ik moet aanpassen in de settings van mijn GPU (ASUS R9 290 OC)?
Keuze uit 1x Displaylink, 1x HDMI en 2x DVI-D.
Heb de monitor nu aangesloten via een DVI-HDMI koppelstuk, maar de resolutie wil niet hoger dan 2048x1152..
Op het internet kan ik ook niet zoveel vinden. Ook al gekeken in de digitale handleiding die op de cd stond, maar ook daar werd ik niet veel wijzer uit..
Alvast bedankt
Sinds vandaag heb ik 3x de Dell U2515H monitor.
Alleen het aansluiten wil niet helemaal zoals ik wil..
1e monitor is aangesloten via HDMI-HDMI
2e monitor is aangesloten via Displaylink - Displaylink
3e monitor is aangesloten via Displaylink (2e monitor) - mDisplaylink
Het probleem nu is dat de 3e monitor alleen wil dupliceren van het 2e scherm met de daisy chain uitgeschakeld (klinkt logisch).
Zodra ik daisy chain aan zet springen beide schermen op zwart en gaat de 1e monitor als main monitor en worden de andere niet meer gezien.
Zie ik nog iets over het hoofd wat ik moet aanpassen in de settings van mijn GPU (ASUS R9 290 OC)?
Keuze uit 1x Displaylink, 1x HDMI en 2x DVI-D.
Heb de monitor nu aangesloten via een DVI-HDMI koppelstuk, maar de resolutie wil niet hoger dan 2048x1152..
Op het internet kan ik ook niet zoveel vinden. Ook al gekeken in de digitale handleiding die op de cd stond, maar ook daar werd ik niet veel wijzer uit..
Alvast bedankt
Gamertag: timmie271