Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

'Line-up AMD Ryzen bestaat uit 17 processors met quad- hexa-

Pagina: 1
Acties:

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Xtuv schreef op woensdag 4 februari 2017 @ 10:49:
Het is niet met zekerheid te zeggen of de informatie van Coolaler klopt, maar de Chinese website heeft in het verleden eerder juiste informatie gepubliceerd over processors die nog niet waren uitgebracht. Ook komt de naamgeving van de processors overeen met eerdere geruchten, die stelden dat AMD intern de aanduidingen SR3, SR5 en SR7 zou hanteren.
Je hebt het wel over het forum Coolaler. Je gaat toch ook niet van gathering.tweakers.net zeggen dat het betrouwbaar is omdat https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/32550799 een aantal jaar geleden op het forum heeft geplaatst.

Daarnaast worden veel bewerkingen van AMD hier tegengesproken, zoals een volledige lineup bij launch, elke CPU overklokbaar en een minimale basis kloksnelheid van 3,4GHz voor het topmodel. Ook zijn de CPU frequenties anders dan de samples die in het wild rond zweven. Daarnaast zet je een R7 1700 tegenover een i7 7700K, maar een R7 1800X tegenover een i7 6900K? De hele logica mist in dit "nieuwsbericht".

[ Voor 10% gewijzigd door -The_Mask- op 04-02-2017 13:17 ]

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 02:32
Het is niet het forum van Coolaler. Alles op Coolaler is een forumthread. Dat is hun manier van artikelen plaatsen. Het bericht stond op de frontpage. Inmiddels is het verwijderd zie ik. Nog wel te vinden via de cache.

Het spreekt juist niet de bewering van geen volledige line-up bij launch tegen. In het bericht van Coolaler staat ook dat bij launch alleen de R7 beschikbaar is. Staat ook duidelijk in het artikel naar mijn idee.

De plaatsing van bepaalde Intel-cpu's tegenover die van de AMD-varianten lijkt inderdaad in veel gevallen niet logisch. Het is echter een vergelijking die Coolaler maakt, al dan niet op basis van informatie van AMD.

Verder ben ik het volledig met je eens dat er een slag om de arm gehouden moet worden, naar mijn idee doe ik dat ook in het artikel.