Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Ik heb sinds kort een HDMI-kabel gekocht om mijn macbook pro (gekocht in juni 2013, 2,5 GHz Intel Core i5) aan te sluiten op mijn TV. Daarnaast heb ik zo'n koppelstukje gekocht omdat mijn macbook geen HDMI-ingang heeft. De eerste dagen werkte dit zonder problemen. Echter geeft mijn tv sinds kort aan 'buiten bereik' wanneer ik mijn macbook koppel met mijn tv. Ik opende vervolgens beeldschermvoorkeuren en zocht naar het tabje 'rankschikken' om de beelden synchroon te laten lopen. Echter is dit tabje verdwenen en kan ik alleen nog 'beeldscherm' en 'kleur' instellen. Iemand die weet hoe ik dit op kan lossen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Laatste update uitgevoerd. Draait nu op Mac OS Sierra 10.12.3

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik kan er op internet helaas verder niets over vinden.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 14:59

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Als je alleen 'beeldscherm' en 'kleur' ziet, dan ziet hij geen tweede beeldscherm lijkt me. Iets mis in verbinding dan. Andere kabel of ander verloopje proberen ?

[ Voor 9% gewijzigd door kaassouffle op 04-02-2017 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:12

nelizmastr

Goed wies kapot

Wel een apple verloopje gehaald? Die goedkope nepperds uit china doen wel vaker vreemd.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik heb geen officieel apple verloop, die zijn 80 euro dus wilde het eerst proberen met een goedkopere versie. Punt is nu dus dat 'ie het wel gewoon gedaan heeft, en ineens niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

nelizmastr schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 14:22:
Wel een apple verloopje gehaald? Die goedkope nepperds uit china doen wel vaker vreemd.
Apple heeft geen mini-DisplayPort naar HDMI adapter :) Dat moet dus wel via een third-party adapter, zoals die van Belkin, Moshi etc.
Verwijderd schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 14:52:
Nee, ik heb geen officieel apple verloop, die zijn 80 euro dus wilde het eerst proberen met een goedkopere versie. Punt is nu dus dat 'ie het wel gewoon gedaan heeft, en ineens niet meer...
Welke adapter heb je nu precies (merk enzo)?

[ Voor 34% gewijzigd door Daedalus op 04-02-2017 15:18 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daedalus schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 15:18:
[...]
Apple heeft geen mini-DisplayPort naar HDMI adapter :) Dat moet dus wel via een third-party adapter, zoals die van Belkin, Moshi etc.

[...]
Welke adapter heb je nu precies (merk enzo)?
REBL - thunderbolt van bol.com. Kostte een tientje ofzo... vrees dat het probleem hier in zit, maar toch vreemd dat ie het wel gedaan heeft vind ik.
Pagina: 1