2 jaar geleden heb ik zelf computer delen bij elkaar gezocht. en in elkaar gezet
op dat moment wou ik graag dat mijn computer het spel "ark" een beetje aankon
dus heb ik de specificaties die je daar voor nodig had een beetje als guide gebruikt
natuurlijk had ik ook wat onderzoek gedaan naar wat het allemaal inhield en wat je nodig had.
Maar ik was toen nog maar 15 jaar.
nu speel ik het spel h1z1 kotk veel waarbij ik maar een magere 50 fps krijg, (settings heb ik al zodoende aangepast dat deze optimaal zijn)
nu dus mijn vraag is, passen de volgende onderdelen van mijn computer wel bij elkaar
en wat zou zeker moeten verbeterd worden ?
ps, ik heb niet genoeg geld om bijv, een titan x te kopen
mijn computer onderdelen
moederbord: Asrock 970 Pro3 R2.0 AMD 970 Socket AM3+ ATX
videokaart: MSI N750TI TF 2GD5/OC NVIDIA GeForce GTX 750 Ti 2GB videokaart
voeding: be quiet! Pure Power L8 CM 430W
Ram(als ik het goed heb): Corsair Vengeance 8GB DDR3 1600MHz geheugenmodule
processor: AMD FX 6300
de Case: Sharkoon VG4-W
graag zou ik ook willen weten wat bij processoren zo belangrijk is aan I5 of I7 (en wat bij mijne het geval is)
op dat moment wou ik graag dat mijn computer het spel "ark" een beetje aankon
dus heb ik de specificaties die je daar voor nodig had een beetje als guide gebruikt
natuurlijk had ik ook wat onderzoek gedaan naar wat het allemaal inhield en wat je nodig had.
Maar ik was toen nog maar 15 jaar.
nu speel ik het spel h1z1 kotk veel waarbij ik maar een magere 50 fps krijg, (settings heb ik al zodoende aangepast dat deze optimaal zijn)
nu dus mijn vraag is, passen de volgende onderdelen van mijn computer wel bij elkaar
en wat zou zeker moeten verbeterd worden ?
ps, ik heb niet genoeg geld om bijv, een titan x te kopen
mijn computer onderdelen
moederbord: Asrock 970 Pro3 R2.0 AMD 970 Socket AM3+ ATX
videokaart: MSI N750TI TF 2GD5/OC NVIDIA GeForce GTX 750 Ti 2GB videokaart
voeding: be quiet! Pure Power L8 CM 430W
Ram(als ik het goed heb): Corsair Vengeance 8GB DDR3 1600MHz geheugenmodule
processor: AMD FX 6300
de Case: Sharkoon VG4-W
graag zou ik ook willen weten wat bij processoren zo belangrijk is aan I5 of I7 (en wat bij mijne het geval is)