wat zijn goede components voor een low buget pc zelf gemaak

Pagina: 1
Acties:
  • 319 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkyfriend
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 10-08-2018
Mijn vraag
...wat zijn goede components voor een low buget pc

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...ik wil heel graag voor 400 tot 500 uitgeven aan een pc maar al die components zijn nogal verwarend voor mij.
dus wil iemand me een tip geven of een uitleg wat het besten is? :)

Beste antwoord (via monkyfriend op 04-02-2017 12:49)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kijk eens in Desktop Aankoopadvies, lees DAA beleid en Nieuw: topic templates, en ga eens bladeren in de topics daar. Als je geen moeite wilt doen om het uit te zoeken, dan kun je beter een kant en klare PC kopen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

monkyfriend schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 00:47:
Mijn vraag
...wat zijn goede components voor een low buget pc

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...ik wil heel graag voor 400 tot 500 uitgeven aan een pc maar al die components zijn nogal verwarend voor mij.
dus wil iemand me een tip geven of een uitleg wat het besten is? :)
Deze vraag kan ook ingevuld worden door de eerste de beste part-timer bij Mediamarkt. Die zal het met liefde doen want krijgt er uiteindelijk netjes voor betaald.
Wat vewacht je precies van ons dat je niet denkt te krijgen bij de lokale computerboer?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kijk eens in Desktop Aankoopadvies, lees DAA beleid en Nieuw: topic templates, en ga eens bladeren in de topics daar. Als je geen moeite wilt doen om het uit te zoeken, dan kun je beter een kant en klare PC kopen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Inderdaad zelf de moeite nemen om op onderzoek uit te gaan. In Desktop Aankoop Advies is een hoop info te vinden. En andere kant en klaar systeem kopen ;)

Dit topic is gesloten.