Hallo,
Ik hoop dat ik hier goed zit, zo niet hoor ik het wel
Ik heb een aantal maanden geleden een asus R566D gekocht. Ik was heel tevreden met mijn laptop. Een paar dagen geleden heb ik Steam van m'n laptop verwijderd, daarna kreeg ik een aantal keer een melding dat (.....).dll bestanden mistte. Dus toen heb ik een update gedraaid voor de video kaart (tenminste ik ga hier van uit) na deze update moest mn laptop opnieuw opstarten.
het probleem:
Als ik opstart zie ik het asus scherm met hun olijke quote erop. Daaronder is zo'n cirkeltje van bolletjes. Vervolgens verdwijnt het asus logo en blijft het cirkeltje van bolletjes. Verder gebeurt er niks. Hij start niet op.
Ik heb veel op forums gezocht, BIOS schermen geopend (hier begreep ik geen hol van), F(..)'s ingedrukt. Alles. Niks helpt.
Weten jullie wat ik kan doen zodat ik weer bij mn bestanden kan? Ik heb volgende week een vrij belangrijke deadline
Groeten Tim
Ik hoop dat ik hier goed zit, zo niet hoor ik het wel
het probleem:
Als ik opstart zie ik het asus scherm met hun olijke quote erop. Daaronder is zo'n cirkeltje van bolletjes. Vervolgens verdwijnt het asus logo en blijft het cirkeltje van bolletjes. Verder gebeurt er niks. Hij start niet op.
Ik heb veel op forums gezocht, BIOS schermen geopend (hier begreep ik geen hol van), F(..)'s ingedrukt. Alles. Niks helpt.
Weten jullie wat ik kan doen zodat ik weer bij mn bestanden kan? Ik heb volgende week een vrij belangrijke deadline
Groeten Tim