Geachte lezer;
Ik heb een Foscam 3004 NVR, ik gebruik deze enkel en alleen om via HDMI camerabeelden op tv te kijken.
Ik heb 2 Hikvision 2112 ONVIF camera's
Ik heb 1 Foscam 9828 camera
Alles zit in hetzelfde netwerk met dezelfde gateway achter een ziggo modem.
Ik heb een 2e ONVIF camera aangeschaft en deze wilde ik in de NVR configureren.
De 1e was prima zichtbaar terwijl de IPC manager GEEN camera's weergaf.
De 2e was derhalve ook niet toe te voegen via het ONVIF protocol.
De Foscam 9828 moet nog geplaatst worden aan huis maar zodra ik die aansluit ergens in mijn netwerk dan vind de IPC manager deze direct.
Ik heb onlangs een Ebode mini NVR erbij gekocht welke exact hetzelfde is als de Foscam, ik dacht misschien is de NVR brak maar daar ligt het niet aan, dit heb ik zojuist uitgesloten.
Ik heb de Foscam NVR een factory reset gegeven in de hoop dat het dan opgelost zou worden. Helaas, de 1e camera is er ook uit en ook niet meer zichtbaar te krijgen.
Ik heb Foscam gemaild en zij kwamen met dezelfde oplossingen als ik zelf al had geprobeerd en ook bij hun had neergelegd.... Het is nu al een aantal dagen stil, vandaar dat ik het nu maar even hier probeer.
Zonder enige aanpassing werkte het dus prima alleen kon ik geen camera toevoegen.
Na reset van de NVR kan ik geen enkele ONVIF camera meer vinden.
Een Foscam camera vind de IPC direct.
Alle ideeën en suggesties zijn welkom.
Ik heb een Foscam 3004 NVR, ik gebruik deze enkel en alleen om via HDMI camerabeelden op tv te kijken.
Ik heb 2 Hikvision 2112 ONVIF camera's
Ik heb 1 Foscam 9828 camera
Alles zit in hetzelfde netwerk met dezelfde gateway achter een ziggo modem.
Ik heb een 2e ONVIF camera aangeschaft en deze wilde ik in de NVR configureren.
De 1e was prima zichtbaar terwijl de IPC manager GEEN camera's weergaf.
De 2e was derhalve ook niet toe te voegen via het ONVIF protocol.
De Foscam 9828 moet nog geplaatst worden aan huis maar zodra ik die aansluit ergens in mijn netwerk dan vind de IPC manager deze direct.
Ik heb onlangs een Ebode mini NVR erbij gekocht welke exact hetzelfde is als de Foscam, ik dacht misschien is de NVR brak maar daar ligt het niet aan, dit heb ik zojuist uitgesloten.
Ik heb de Foscam NVR een factory reset gegeven in de hoop dat het dan opgelost zou worden. Helaas, de 1e camera is er ook uit en ook niet meer zichtbaar te krijgen.
Ik heb Foscam gemaild en zij kwamen met dezelfde oplossingen als ik zelf al had geprobeerd en ook bij hun had neergelegd.... Het is nu al een aantal dagen stil, vandaar dat ik het nu maar even hier probeer.
Zonder enige aanpassing werkte het dus prima alleen kon ik geen camera toevoegen.
Na reset van de NVR kan ik geen enkele ONVIF camera meer vinden.
Een Foscam camera vind de IPC direct.
Alle ideeën en suggesties zijn welkom.