AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Final Fantasy 11 ???? XI
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
final fantasy online?? hmm, toch maar eens zoeken.
en wat denken jullie van de final fantasy movie?
die lijkt me vetOp maandag 02 juli 2001 23:54 schreef Rude-e het volgende:
final fantasy online?? hmm, toch maar eens zoeken.
ik ga naar de bios, en koop hem op DVD denk ik
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Verwijderd
voor velen misschien leuk nieuws maar voor mij al heeeel gedateerd (dit was in echte squaresoft-fan kringen al paar maanden geleden bekend)Op maandag 02 juli 2001 23:38 schreef Bass64 het volgende:
[i]FF XI komt ook naar de PC 02-Jul-2001 22:45
Final Fantasy fans die niet over de financiële middelen beschikken een PS2 aan te schaffen en het met hun pc'tje moeten stellen, werden tot op vandaag compleet verwaarloosd. Buiten FF7 en 8, vindt Squaresoft het onnodig andere titels van deze epische rpg uit te geven op pc cd-rom.
Gelukkig zijn onze gebeden aanhoord en brengen de ontwikkelaars goed nieuws met zich mee. Zo zal Final Fantasy Online, dat momenteel nog in zijn kinderschoenen staat, niet enkel op PS2 verkrijgbaar zijn maar zullen ook X-box, PC en Gamecube niet worden vergeten.
Final Fantasy Online spreekt alvast tot mijn verbeelding.
TriX[/i]
bron: http://games.telenet.be
Goddamn, ik wil die FF9 en 10 dus nog wel spelen, dan moet ik eerst nog noodgedwongen een PS2 aanschaffen
.
Trouwens, die movie lijkt me echt wreed, die trailer was al erg dodelijk
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Klopt, FFXI komt in elk geval op PS2 en PC, maar waarschijnlijk ook op Gamecube en Xbox.
Overigens ben ik zeer sceptisch over de vertaling van FF naar een multiplayer environment. De voorgaande FF spellen zijn zo singleplayer als het maar kan, omdat het verhaal zo belangrijk is (ook de reden waarom ik Japanese RPGs prefereer boven Westerse).
Overigens ben ik zeer sceptisch over de vertaling van FF naar een multiplayer environment. De voorgaande FF spellen zijn zo singleplayer als het maar kan, omdat het verhaal zo belangrijk is (ook de reden waarom ik Japanese RPGs prefereer boven Westerse).
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
dit is ook mijn overweging geweest om binnenkort een ps2 te kopenOp dinsdag 03 juli 2001 00:13 schreef OO0nMe het volgende:
Goddamn, ik wil die FF9 en 10 dus nog wel spelen, dan moet ik eerst nog noodgedwongen een PS2 aanschaffen.
FF9 kan trouwens wel op een psx emu en flink enhanced
Pagina: 1