Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gaming Desktop PC Upgrade

Pagina: 1
Acties:

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 20:26

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
Ik heb op dit moment :Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?

Ik wil vooral weer mee kunnen komen met de nieuwste games. Ik loop steeds vaker tegen dat mijn systeem het niet meer trekt

Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Nou mijn budget word zo rond de 500-600 euro . Wat ik zelf denk dat ik moet halen is , CPU ,Mainboard en geheugen.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model

Ja , Mijn PSU , toetsenbord , muis en videokaart

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.

CPU , Mainboard , Geheugen

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Ik wil het liefst een overclockbare asus mainboard , maar CPU maakt me niets uit.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Nou ik zie eigenlijk door de bomen het bos niet meer. Weet niet waar ik op moet letten , weet niet of ik nog moet wachten . AMD schijnt nl binnenkorst met nieuwe cpu's te komen

Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?

Ja , maar niet direct

Wat verwacht je van ons?

Nou eigenlijk . zoals al boven vermeld , ik snap door het grote aanbod niet meer wat ik moet hebben. Ik kan bv niet eens zeggen hoeveel beter een I3 I5 I7 is etc tov de processor die ik heb.
Het hoeft allemaal niet zo fraai uit te zien. De kast gaat toch dicht :).

Dus een beetje een richting in waar ik moet kijken om toch redelijk weer games te kunnen spelen zonder tegen de CPU bottleneck aan te lopen. Dit jaar zijn (vorig jaar) er al 3 games die ik niet kon spelen omdat mijn CPU te oud is. Terwijl ik BF1 gewoon lekker kan spelen.

[ Voor 0% gewijzigd door Stronkie op 03-02-2017 19:53 . Reden: added PSU ]

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
Coolermaster G550M 9 maanden oud

• [eXodus]
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-11 11:12
Ik zou zeggen pak een:

Intel Core i5-7600K Boxed
Asus Prime Z270-P
Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15

Ben je voor iets meer dan € 500,- klaar en heb je een mooie upgrade.

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
is mijn video kaart nog wel mee te nmen dan?

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-11 13:05

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
ok ik schrijf het effe op.

• Leader98
Kijk je niet blind op de specifieke advertenties (ik ken de verkopers niet) maar je kan overwegen iets tweedehands te kopen om zo voor minder geld een betere set te kunnen krijgen.

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
maar is het beter om te wachten tot de nieuwe AMD processors?

• Leader98
Wachten is altijd beter maar dan kan je ondertussen niet lekker gamen :-)
En of die nieuwe AMD processoren echt zoveel beter en goedkoper worden is nog niemand erg duidelijk.

[ Voor 41% gewijzigd door Leader98 op 03-02-2017 20:08 ]

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
nou , ik speel bf1 , wel lekker. Ik kan de beta van ghost recon niet spelen . Max 15-20 fps op low settings.. dus tja

• [eXodus]
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-11 11:12
beta's zijn geen graadmeter, daarom zijn het ook beta's vaak geen complete driver support en de beta die je opnoemt zit vol met bugs.

Ryzen is niet zo zeer het wachten waard aangezien het nog wel even duurt en de prestaties tot zo ver bekend niet veel schelen met de huidige i5/i7 lijn.

Zoals gezegd kan je ook 2e hands kopen, je kan ook een upgrade zoals ik gezegd heb nemen, en dan bijvoorbeeld volgend jaar een nieuwe gpu kopen en zo lang met je gtx970 doorgaan.
Pagina: 1