Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Powerline adapter

Pagina: 1
Acties:

• R1card0
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 19-11 20:16
Is het mogelijk een Powerline adapter te kopen van een ander merk? Ik ben er achtergekomen dat ik er eentje heb maar deze is van de KPN en al in gebruik. Zou ik een andere Powerline adapter kunnen kopen voor op zolder? En kunnen jullie mij ook een bepaalde aanraden waarmee ik een stabiele connectie heb voor gamen en eventueel streamen.

Mvg. Ricardo

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Onze glazen bol zegt... uitermate weinig :o

Natuurlijk is het mogelijk om een PLC adapter van een ander merk te kopen. Wat "ander" is kunnen we niet zeggen zonder te weten welke merk de huidige - door KPN - geleverde is (Devolo misschien?). En of het gaat werken evenmin.

Sowieso, wil je één netwerk vormen met je bestaande adapters, of wil je een tweede netwerk ernaast maken? En welke eisen heb je exact? "Streamen" kan met 2kbps of 60Mbps, en of alles stabiel gaat zijn of niet hangt af van storingsbronnen op jouw stroomnet. Niemand anders kan ruiken hoe dat bij jou is, maar jouw ervaring met bestaande setje is wel behoorlijk relevant. Jammer dat je er met geen woord over rept...

Oslik blyat! Oslik!

• R1card0
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 19-11 20:16
dion_b schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 20:42:
Onze glazen bol zegt... uitermate weinig :o

Natuurlijk is het mogelijk om een PLC adapter van een ander merk te kopen. Wat "ander" is kunnen we niet zeggen zonder te weten welke merk de huidige - door KPN - geleverde is (Devolo misschien?). En of het gaat werken evenmin.

Sowieso, wil je één netwerk vormen met je bestaande adapters, of wil je een tweede netwerk ernaast maken? En welke eisen heb je exact? "Streamen" kan met 2kbps of 60Mbps, en of alles stabiel gaat zijn of niet hangt af van storingsbronnen op jouw stroomnet. Niemand anders kan ruiken hoe dat bij jou is, maar jouw ervaring met bestaande setje is wel behoorlijk relevant. Jammer dat je er met geen woord over rept...
Ik heb een ''DVS650'', Ik denk dat ik een één netwerk wil vormen?

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ja volgens de specs kan het, of het in de praktijk lukt en blijft werken is een heel ander verhaal. De trend als advies is toch wel, trek een kabel. Of ga het net zo lang proberen en steeds weer storingen verhelpen tot je het zat bent en een kabel trekt.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.