User feedback verwijderen [SyM]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Suren01
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-10 21:55
Ik wil hierbij graag een user feedback laten verwijderen, het gaat om deze review

Ik heb GTA V overgenomen van SyM voor 30 euro. Bij aankomst bleek alleen de cd in een leeg hoesje te zitten, zonder boxart of boekjes. Gelijk contact opgenomen met SyM en feedback achtergelaten met opmerkingen.

Na 2 dagen kreeg ik de reactie dat het een vergissing was, en dat SyM de tussenpersoon was (hij verkocht de game voor zn broertje). Dus we hebben afgesproken om 5 euro van de prijs af te halen. Nou dit is snel gebeurd, en daarmee was het voor mij ook opgelost.

Vandaag kijk ik bij m'n post en zie ik de GTA boxart meegeleverd :o Dit vind ik heel erg netjes van SyM, dus wil ik graag bij deze de review verwijderen, en belonen met een 100% positieve feedback :)

Met vriendelijke groet,

Steel Dogg

[ Voor 4% gewijzigd door Suren01 op 03-02-2017 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suren01
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-10 21:55
Mods?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik heb de beoordeling bij deze verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-10 22:24
Erg netjes !

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.