Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben een pc voor mijn vriendin aan het samenstellen. Zij gaat die voornamelijk voor werk gebruiken dus denk aan programma's als indigo, smartflow, office, surfen (+/- 15 tabs), mailen en af en toe films.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Inclusief 2 monitoren en verzendkosten max 800 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
muis en toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
alle basis componenten inclusief 2 full HD monitoren. 250GB ssd moet genoeg zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeur zolang de kwaliteit maar goed is
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
behuizingstype: max small form factor en zo min mogelijk geluidproductie
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Ik ben nieuwsgierig naar wat jullie van door mij samengesteld systeem vinden. Zijn er andere merken die jullie zouden aanraden om nog goedkoper uit te komen en/of lager geluidsproductie. Daarnaast wil zij 2 full hd monitoren op aansluiten. Misschien dat jullie een goede kunnen aanwijzen. Minimale grootte is 23 inch en resolutie full hd. Weten jullie ook of de geïntegreerde GPU 2 full hd monitoren tegelijkertijd kan aansturen of moet er ook een apart videokaart in komen? indien er toch een apart videokaart in moet komen, zouden jullie dan een kunnen aanwijzen die krachtig genoeg en niet veel kost.
Als laatste zat ik te twijfelen tussen Intel Core i3-7100 en i5-7400. Omdat ik niet weet wat voor programma's indigo en smartflow zijn dacht ik aan om voor de i5 te gaan. Maar misschien weten jullie dat en kunnen jullie een cpu aanwijzen.
Alvast bedankt
Ik ben een pc voor mijn vriendin aan het samenstellen. Zij gaat die voornamelijk voor werk gebruiken dus denk aan programma's als indigo, smartflow, office, surfen (+/- 15 tabs), mailen en af en toe films.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Inclusief 2 monitoren en verzendkosten max 800 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
muis en toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
alle basis componenten inclusief 2 full HD monitoren. 250GB ssd moet genoeg zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeur zolang de kwaliteit maar goed is
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
behuizingstype: max small form factor en zo min mogelijk geluidproductie
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Ik ben nieuwsgierig naar wat jullie van door mij samengesteld systeem vinden. Zijn er andere merken die jullie zouden aanraden om nog goedkoper uit te komen en/of lager geluidsproductie. Daarnaast wil zij 2 full hd monitoren op aansluiten. Misschien dat jullie een goede kunnen aanwijzen. Minimale grootte is 23 inch en resolutie full hd. Weten jullie ook of de geïntegreerde GPU 2 full hd monitoren tegelijkertijd kan aansturen of moet er ook een apart videokaart in komen? indien er toch een apart videokaart in moet komen, zouden jullie dan een kunnen aanwijzen die krachtig genoeg en niet veel kost.
Als laatste zat ik te twijfelen tussen Intel Core i3-7100 en i5-7400. Omdat ik niet weet wat voor programma's indigo en smartflow zijn dacht ik aan om voor de i5 te gaan. Maar misschien weten jullie dat en kunnen jullie een cpu aanwijzen.
Alvast bedankt
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i3-7100 Boxed | € 121,40 | € 121,40 |
1 | Intel Core i5-7400 Boxed | € 193,95 | € 193,95 |
1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 83,83 | € 83,83 |
1 | Cooler Master Silencio 352 | € 59,95 | € 59,95 |
1 | Crucial CT2K4G4DFS8213 | € 53,95 | € 53,95 |
1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 6,66 | € 6,66 |
1 | be quiet! Straight Power 10 400W | € 66,63 | € 66,63 |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 96,95 | € 96,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 683,32 |