Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Er zal op dit systeem met name worden gegamed, maar ook office werk en af en toe een filmpje worden bewerkt.
Wat mag het systeem gaan kosten?
~450€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur en Windows 10+Office zijn aanwezig, ook een SSD'tje aanwezig voor windows en belangrijke programmas.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een dedicated GPU, 2 core 4 thread CPU, 8GB RAM en bijbehorende case
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Toch wel iets meer fan van AMD ook vanwege de RX 480 in mijn huidige systeem. Als de GTX 1050 betere value is heb ik hier trouwens ook geen problemen mee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen speciale eisen verder.
Ga je overklokken?
Dat zal niet in het budget passen dus nee.
Wat verwacht je van ons?
Vanwege het beperkte budget van de persoon waarvoor ik dit bouw is het fijn dat het niet meer dan 450€ zal kosten, ik hoop verder dat hij hier redelijk op zal kunnen gamen (Overwatch zal voornamelijk gespeeld worden maar ook andere spellen tussendoor, niks specifieks.)
Het opzetje dat ik heb gemaakt is als volgt:
Alvast bedankt voor de hulp iedereen!
Er zal op dit systeem met name worden gegamed, maar ook office werk en af en toe een filmpje worden bewerkt.
Wat mag het systeem gaan kosten?
~450€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur en Windows 10+Office zijn aanwezig, ook een SSD'tje aanwezig voor windows en belangrijke programmas.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een dedicated GPU, 2 core 4 thread CPU, 8GB RAM en bijbehorende case
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Toch wel iets meer fan van AMD ook vanwege de RX 480 in mijn huidige systeem. Als de GTX 1050 betere value is heb ik hier trouwens ook geen problemen mee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen speciale eisen verder.
Ga je overklokken?
Dat zal niet in het budget passen dus nee.
Wat verwacht je van ons?
Vanwege het beperkte budget van de persoon waarvoor ik dit bouw is het fijn dat het niet meer dan 450€ zal kosten, ik hoop verder dat hij hier redelijk op zal kunnen gamen (Overwatch zal voornamelijk gespeeld worden maar ook andere spellen tussendoor, niks specifieks.)
Het opzetje dat ik heb gemaakt is als volgt:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G4560 Boxed | € 66,45 | € 66,45 |
| 1 | MSI H110M ECO | € 53,95 | € 53,95 |
| 1 | Gigabyte Radeon RX460 WINDFORCE OC 2G | € 111,90 | € 111,90 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | BitFenix Neos Wit/Blauw | € 36,51 | € 36,51 |
| 1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 55,95 | € 55,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 431,66 | |
Alvast bedankt voor de hulp iedereen!