Incorrect license file

Pagina: 1
Acties:

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:09

Sharky

Skamn Dippy!

Topicstarter
die kende ik nog niet.
nadat ik al mijn cookies heb getrashed was het weer goed.

This too shall pass

Verwijderd

Bij mij deed hij het na 2x weer zonder cookies te trashen...

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Wow, het duurde exact 2:02 minuten en iedereen stressed meteen >:)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Yep, ik had hier precies hetzelfde!!
Na 2 keer deed hij het weer!

Was gewoon een wit-scherm zonder opmaak!

Verwijderd

Op maandag 02 juli 2001 23:38 schreef bramvrzt het volgende:
Wow, het duurde exact 2:02 minuten en iedereen stressed meteen >:)
Tuurlijk man, what's life without GoT? :)

Verwijderd

Op maandag 02 juli 2001 23:39 schreef Revolution het volgende:

[..]

Uuhmz, werken :?

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Op maandag 02 juli 2001 23:39 schreef Revolution het volgende:
Inderdaad :) Misschien was het wel een testje van de crew om onze GoT addiction en ontwenningsverschijnselen te testen :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Uhm.. deze is geheel toevallig opengelaten, dus niet piepen als ik per ongeluk iemand die eerst was met de melding op slot heb gezet svp. :)
Kees heeft het trouwens alweer gef1x0rd, dus er kan weer gewoon geGoT worden.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Welk nummer is dit op mijn bingokaart? :P

Verwijderd

Op maandag 02 juli 2001 23:43 schreef Kaj. het volgende:
Uhm.. deze is geheel toevallig opengelaten, dus niet piepen als ik per ongeluk iemand die eerst was met de melding op slot heb gezet svp. :)
Dit was de eerste! (check ID) :)

[topic=175294]

Maar waar lag het nou aan? :?

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Er gebeuren hier vreemde praktijken... :P

They made me do it.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
[23:33] <kees> permissies op ifconfig stonden verkeerd

Verwijderd

In de HK wordt gespeculeerd of de shareware software (serverprogje) verlopen is >:)

Verwijderd

Op maandag 02 juli 2001 23:52 schreef zware_jongen het volgende:
In de HK wordt gespeculeerd of de shareware software (serverprogje) verlopen is >:)
Hehe, geen warez op GoT, ondanks dat GoT zelf illegale software is. ;)

• Kees
  • Laatst online: 14:01

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Op het moment dat arshia gedossed werd ben ik fors gaan kijken wat er allemaal gedaan werd.
Op een gegeven moment zag ik dat ifconfig wel erg vaak aangeroepn werd vanuit de httpd, dus dacht ik dat dat de oorzaak zou zijn. Negen icq's en 5xhighlights op IRC later bleek dat dat een leuke error op GoT veroorzaakte...
De oorspronkelijke permissies zijn toen weer teruggezet waarop de fout verdween..

Coclusie: DOS'es zijn lame.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:03

MAZZA

Barbie is er weer!

Op maandag 02 juli 2001 23:53 schreef Kees het volgende:
Coclusie: DOS'es zijn lame.
True true..

Maar een DoS ? Alsin flooden offe... h4x0r the planet newbie exploit werk ?

• Dutchman!
  • Laatst online: 15:14
of een verkeerd geplande off-site backup ofzo, maar dat is vast wel in de logs terug te vinden

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

Is dat niet met een firewall te filteren?

• Kees
  • Laatst online: 14:01

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
die backup had niets met arshia te maken, toch vloog de load daar naar ~50.

die backup was daarvoor al gemaakt (675M in 4 minuten geloof ik) en daar had hoogstens artemis last van (alhoewel ik dat zwaar betwijfel)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Adarkar
  • Laatst online: 21-11 19:35
Op maandag 02 juli 2001 23:43 schreef Kaj. het volgende:
piep piep piep >:)

• Onno
  • Niet online
Op maandag 02 juli 2001 23:53 schreef Kees het volgende:
Op het moment dat arshia gedossed werd ben ik fors gaan kijken wat er allemaal gedaan werd.
Hoe werd er dan gedost? :?

(zonder al te veel traffic blijkbaar, de piek van 675MB in de traffic stats was immers de backup, en die was daarvoor al)
Op een gegeven moment zag ik dat ifconfig wel erg vaak aangeroepn werd vanuit de httpd, dus dacht ik dat dat de oorzaak zou zijn. Negen icq's en 5xhighlights op IRC later bleek dat dat een leuke error op GoT veroorzaakte...
De oorspronkelijke permissies zijn toen weer teruggezet waarop de fout verdween..
Dus got heeft ifconfig kennelijk ook nodig om goed te werken? Waren die ifconfigs dan niet gewoon het resultaat van got? :?

• Mark
  • Laatst online: 18:09
Volgens mij heeft Treuserver ook ICMP verkeer uitstaan (volgens de site). Volgens mij is dossen dan ook vrij moeilijk.

• Dutchman!
  • Laatst online: 15:14
dat had je gehoopt :)

edit:
Het verslag van deze DOS attack is trouwens "interesting read", ook ism windhoos XP http://grc.com/dos/intro.htm

We spend our years as a tale that is told

• Mark
Voor echte Dos attacks heb je wel icmp nodig. Veel mensen zien tegenwoordig exploits ook aan voor dos attacks (bijvoorbeeld in ftp daemons).
Ik mag hopen dat t.net al zijn/haar software up-to-date houd en dan kun je hooguit last hebben van een dos of nog erger een ddos welke veel icmp verkeer genereerd vanaf een groot aantal hosts (rommel als stacheldraht, Tribe, Trinoo, enz).
Aangezien linux makkelijk tegen synfloods kan en UDP ook nog wel trekt is ICMP alleen nog maar 'leuk' voor die kiddows

• Ikarus
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ikarus

Nerd 1e klas

DOS == Denial Of Service, het maakt dus niet uit HOE de service wordt gedenied, als de service maar niet meer bereikbaar is dus een exploit die een server plat legt is ook een DOS, trouwens SYN en UDP floods zijn de echte boos doeners bij network flooding DOS aanvallen hoe ongevoelig Linux ook is als je met 4 pc's die met een dikke (100 mbit per stuk of zo) pijp aan het internet de volledige upstream van die bakken dicht zet met UDP pakketjes richting een server, wedden dat die server dan niet meer onbereikbaar is :P

There are two major products that come out of Berkeley: LSD and UNIX.
We don't believe this to be a coincidence. -- Jeremy S. Anderson
In short: just say NO TO DRUGS, and maybe you won't end up like the Hurd people. -- Linus TorvaldsI

• Mark
Naja, het is weer een tijd geleden dat ik me daar echt mee bezig heb gehouden. Ervaringen die ik heb is dat dos attacks nooit 2 minuten duren.
Wat is er nu leuk aan een site 2 minuten plat leggen. Die kiddows vinden het veel leuker om het uren te doen.
Pagina: 1