multifunctionele kleurenlaserprinter

Pagina: 1
Acties:

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-02 23:00
Ik zoek een?
Ik zoek een multifunctionele laserprinter. Oftewel scanner en printer in een. Moet WIFI hebben.
Wat is je budget?
ongeveer 300,- max
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
We hebben nu hetzelfde maar dan inktjet. Helaas is deze na een vrij korte periode kapot gegaan, en omdat we nu minder gaan printen ben ik het beu dat ik inkt verspil zonder dat ik print. Dit moet beter gaan met een laser

Wat heb je zelf al gevonden?
Tot nu toe heb ik eigenlijk altijd HP inktjet printers gehad. Die bevielen prima (op de laatste die zeer snel kapto ging na). Qua lasertechniek ben ik niet zo bij. Ik zie goede reviews over de HP M277dw maar voor 100 euro minder heb je de samsung (met veel minder reviews)
categorie: Printers

Welke vragen heb je hier nog over?
Is die Hp gewoon de beste die je kan kopen of hoe verhoudt zich dit met de samsung of (iets wat volgens mij op veel kantoren staat) ricoh/kyocera/xerox. Deze laatste hebben echt helemaal niet veel reviews.

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:11

FeaR

In GoT we trust

CEA > CAA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01-2025
Bij de Samsung zou je kunnen verwachten dat je een shitload aan software krijgt met eventueel ads en dat prive-gegevens naar hun servers worden gestuurd (IP adres bijvoorbeeld, zoals bij hun firmware update tool magicican voor ssd's het geval is). Misschien krijg je zelfs advertenties voorgeschoteld in het menu ;), zoals bij de nieuwe tv's. Samsung vermijd ik persoonlijk liever voor alles.

Brother zwart wit laserprinters ben ik tevreden over, geen oordeel over HP.

• Snowhite0901
Oeps fear ik dacht echt dat een printer onder consumentenelektronica zou vallen. Thx voor het verplaatsten.

@tofast thx voor je mening, zo zwaar denk ik nou ook niet over Samsung en ik denk eerlijk gezegd niet dat als zij het doen andere merken veel beter zullen zijn.

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11-2025

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Ik ben persoonlijk zeer te spreken over Brother laserprinter.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Snowhite0901
2x Brother, zit alleen weer 35 euro boven die hp qua prijs

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:01

Smurf

Detri

Onze (naja onze.. mijn) eisen waren naast bovenstaande ook duplex scannen en printen. Ook scan-to-folder en/of scan to mail was belangrijk aangezien ik de printer niet in de buurt van een PC ging plaatsen. Ik ben uiteindelijk voor de OKI 342dn gegaan.
Hij is groot, grijs en de (web)interface is niet altijd even duidelijk, maar hij heeft wel praktisch alle functies die je op een kantoor MFP hebt.

Ook gaan de toners lang mee, en zijn deze erg gunstig geprijst: van 65 euro voor een orginele tot 20-25 euro voor de "huismerken".

ps: Ik zie alleen nu dat de prijs zo'n 100 euro hoger ligt dan toen ik hem kocht (aanbieding in september vorig jaar). Er zal vast wel weer een nieuwe aanbieding komen, maar als je dus NU een printer wil is dit misschien niet de beste kandidaat.

)

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-01 13:20

Gé Brander

MS SQL Server

pricewatch: HP Laserjet Pro MFP M177fw

Mooi prijsje, kan veel.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Pagina: 1