Probleem met pc volgens Desktop Best Buy Guide

Pagina: 1
Acties:

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
MedeTweakers,

Ik heb voor een vriend een pc gebouwd, waarbij ik de bestbuy guide van juli 2016 heb gevolgd. Gezien zijn budget beperkt was, is zijn keuze gevallen op het basissysteem uit de betreffende bestbuy guide.

Voor wie geen zin hebben te klikken, hier het lijstje met de uiteindelijke setup:
- Intel Core i3-6100
- Asus H110I-Plus
- Crucial CT2K4G4DFS8213
- Antec VP350P
En de hardeschijf uit de oude pc.

Het probleem is dat er totaal geen signaal op m'n scherm komt, en dus ook niet eens kan beginnen met de installatie. Heeft iemand tips?

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

• Readdy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-11 09:56
Ik weet niet wat je zelf al geprobeerd hebt, maar je zou het volgende kunnen proberen:

- Alle kabels nakijken of ze er goed inzitten;
- pc zo kaal mogelijk opstarten, geen hdd aankoppelen, geen RAM, geen DVD-speler, geen videokaart(Mocht die er bij in ziten.)

Verwijderd

[...]

Het probleem is dat er totaal geen signaal op m'n scherm komt, en dus ook niet eens kan beginnen met de installatie. Heeft iemand tips?
Hoe is je scherm precies aangesloten? Ik neem aan de computer wel opstart? (Fans draaien enz.)
Kijk of alle stekkers/ kabels goed zitten aangesloten.

• popie
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:23
Readdy schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 15:34:
Ik weet niet wat je zelf al geprobeerd hebt, maar je zou het volgende kunnen proberen:

- Alle kabels nakijken of ze er goed inzitten;
- pc zo kaal mogelijk opstarten, geen hdd aankoppelen, geen RAM, geen DVD-speler, geen videokaart(Mocht die er bij in ziten.)
Zonder RAM erin komt die natuurlijk geen stap verder 8)7

• Readdy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-11 09:56
popie schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 15:55:
[...]

Zonder RAM erin komt die natuurlijk geen stap verder 8)7
als je RAM er niet goed in zit, gaat je pc niet aan en heb je ook geen beeld. Vandaar RAM er uit. Tuurlijk krijg je dan een melding, maar die krijg je op het scherm. Dus beeld.

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:39

Smurf

Detri

Dat dachten wij van de week ook. Was wel met een laptop (HP 840 G3 geloof ik), maar deze gaf dus mooi geen beeld toen de RAM eruit gehaald was.

)

Pagina: 1