Mijn vraag
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Si vis pacem, para bellum
13:37
[ Voor 49% gewijzigd door CH4OS op 03-02-2017 12:55 ]
nou deze gaat over de werking van google cast, antwoord is al door 2 mensen gegeven, de bijdrage van jou daarentegen is nogal summier op het beantwoorden van zijn vraag.
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Ik lees nergens dat het over de werking gaat. De hele TS is zelf een copy-paste zonder eigen invulling. Als daar naast iedereen dit soort topics gaat openen, wat denk je dan dat er gebeurt? Het enige wat jij doet is een linkje plaatsen zonder verdere uitleg. Je weet niet eens of je daarmee überhaupt iets beantwoord.talin schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 12:50:
[...]
nou deze gaat over de werking van google cast, antwoord is al door 2 mensen gegeven, de bijdrage van jou daarentegen is nogal summier op het beantwoorden van zijn vraag.
Si vis pacem, para bellum
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq