wil graag al een tijdje de "oude" ipad 2 inbouwen in de muur om deze als domotica controller in het huis te gebruiken. Inmiddels heb ik al een leuke inbouwmodule voor de ipad. Ik zoek echter een inbouwmodule/voeding waar ik het USB snoer van de ipad kan aansluiten op 230v. Men verkoopt als inbouwstopcontact met 1 of meerdere USB connectoren aan de buitenkant, graag wik ik een omvormertje of iets dat ik in de inbouwdoos kan bouwen. Dus aan de buitenkant zie je dan niets van kabels, usb stekkers van de ipad aansluiting en word permanent gevoed.
Al heel wat gezocht maar kan helaas geen oplossing vinden. zat er nog over te denken om een inbouwstopcontact te kopen met USB poort om vervolgens deze te demonteren en in te bouwen. Maar volgens mij moeten er toch ook al gewoon kant en klare oplossingen voor zijn.
Al heel wat gezocht maar kan helaas geen oplossing vinden. zat er nog over te denken om een inbouwstopcontact te kopen met USB poort om vervolgens deze te demonteren en in te bouwen. Maar volgens mij moeten er toch ook al gewoon kant en klare oplossingen voor zijn.