[iOS/Android] WarFriends

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 21:56

Het Grote WarFriends Topic

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/l6Ld8IjJZDg/maxresdefault.jpg

WarFriends

EA's Chilingo Studio heeft in samenwerking met About Fun de game WarFriends uitgebracht. In deze shooter kun je real-time multiplayer-gevechten aangaan, met vrienden in een CO-Op of tegen een tegenstander.

WarFriends is een third person shooter. Je bestuurd je hero die zich tussen verschillende schilden kan verplaatsen door het swipen naar links en rechts. Schieten doe je door een wapen te kiezen en te mikken op een target. Naast je hero heb je nog de beschikking over extra units. Deze units kosten energie als je ze inzet.

Energie kun je verdienen door units van de tegenstander uit te schakelen. Hoe verder je in het spel komt hoe meer verschillende units je kan gebruiken. In het begin is dit bijvoordbeeld nog een simpele sniper of infanterie maar later kun je ook drones, helicopters of tanks inzetten.

Het doel van het spel is om binnen de tijd de hero van de tegenstander uit te schakelen.

• WelkomOfficiele Gameplay Trailer

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=i3xMFm3K6VE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 21:56
Ik kreeg vorige week een tip van iemand en speel sindsdien met veel plezier dit spel. Ik kwam op tweakers nog geen topic tegen dus dan maken we er maar een.

De eerste post is nog kaal maar die ga ik in de loop updaten. Als er mensen zijn die dit spel ook spelen en willen helpen met het topic dan hoor ik het wel.

[ Voor 34% gewijzigd door SuperKneus op 03-02-2017 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Een level 9 soldaat present!

Het is inderdaad een verslavend spelletje, blijven upgraden van army en weapons. Ik kon er geen topic over vinden en ben niet zo creatief om een topic te starten dus ben blij dat jij dit gedaan hebt ;)

Ik heb meerdere battles moeten bepalen in overtime waar dan opeens er geen schilden meer zijn. De daily assignments zijn ook een fijne toevoeging om wat goud te krijgen als er 7 voldaan hebt krijg je die mega reward.

Vaak maak ik gebruik van explosive / shotgun army merk dat ik daardoor schilden sneller plat krijg en tegenstander beter onder druk kan zetten. Heb verder al mijn army max momenteel, behalve hun special ability. Wapens heb ik nog wel een aantal voor te gaan waar mijn Bear bijna lvl 25 is :)

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
SuperKneus schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 11:39:
Ik kreeg vorige week een tip van iemand en speel sindsdien met veel plezier dit spel. Ik kwam op tweakers nog geen topic tegen dus dan maken we er maar een.

De eerste post is nog kaal maar die ga ik in de loop updaten. Als er mensen zijn die dit spel ook spelen en willen helpen met het topic dan hoor ik het wel.
Nog tips voor beginners?

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::