Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-09 20:38
Beste Tweakers,

Mijn Galaxy S5 gaat in de verkoop en ik wil alles wissen zodat een volgende eigenaar geen data van mij kan achterhalen. Is het terugzetten naar fabrieksinstellingen hiervoor voldoende? De ene site zegt van wel, de ander zegt weer dat ik mijn data moet versleutelen, maar alles is toch weg na een reset?

Beste antwoord (via Piet_Piraat7 op 03-02-2017 13:28)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Een factory reset is inderdaad voldoende controleer daarna inderdaad nog wel even of je SD kaart en interne geheugen ook netjes gewist worden.

Verder controleer ook even of je bij het installeren van je telefoon niet per see je eigen Google Account moet opgeven, want dan kan het zijn dat er een Activation Lock op zit.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen ik mijn Galaxy S4 en Note 4 verkocht, heb ik gewoon de fabrieksgegevens hersteld. Alles zonder problemen verlopen.
Moest er een micro-SD kaart inzitten, niet vergeten te verwijderen, alsook de sim kaart.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Een factory reset is inderdaad voldoende controleer daarna inderdaad nog wel even of je SD kaart en interne geheugen ook netjes gewist worden.

Verder controleer ook even of je bij het installeren van je telefoon niet per see je eigen Google Account moet opgeven, want dan kan het zijn dat er een Activation Lock op zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-09 20:38
Thanks :) die controles heb ik uitgevoerd. Dan is die klaar voor de verkoop zo